MM200 only!


Wat een verschil met SPB101 !
Het werd mij pas duidelijk als je ze naast elkaar ziet.
Of is dit een beetje :apple::apple: met :pear::pear: vergelijken ?

1 like

De MM200 lijkt op een foto inderdaad smaller te ogen :face_with_monocle: (zeg ik dit goed :yum:)

Dat klopt, optisch lijkt de 62MAS groter, maar dat is niet zo. De 62MAS heeft een domed sapphire en de MM200 een vlakke.

62MAS

  • diameter 42.8mm
  • lug2lug 50.0mm
  • hoogte 13.9mm
  • lugwidth 20mm

MM200

  • diameter 43.8mm
  • lug2lug 50.0mm
  • hoogte 13.3mm
  • lugwidth 20mm

Hier een mooie vergelijking.

1 like

Vaag zeg :roll_eyes: …de MM200 is breder in mm maar oogt kleiner dan de 62MAS

De bezel van de MM200 meet 41mm, die van de 62MAS 43mm, dus dat verklaart wellicht dat de MM200 kleiner oogt.

1 like

Poeh! :heart_eyes:

Ik kan er aan wennen hoor jongens. Wat een lekkere klatser is deze 077 toch. Neen, dit is niet de mijne maar die van @MeistersingerFa. Ik mocht er vanmiddag even speciaal voor op de koffie komen. :wink:

Nou ja koffie? … na een paar bakkies kwam de wijn, het bier en een schaaltje borrelnootjes op tafel en hebben we met het hele huishouden gezellig zitten keuvelen over van alles en nog wat. Ja, ook over horloges.

Wat een fijne mensen leer je toch kennen via HF, echt leuk! Als kersje op de appelmoes heb ik nog wat leesvoer meegekregen met betrekking tot mijn eigen horloge.

Twee catalogussen (2010 en 2014) uit handen van de zoon des huizes (… die Monster komt er wel hoor! Hoewel ik voor de ‘blumo’ zou kiezen. #boomer :sunglasses:) en ‘de reis naar de maan’ die er wel of niet is geweest. Leuk leesvoer en stiekem geloof ik er wel een beetje in.

@MeistersingerFa, mevrouw @MeistersingerFa én zoonlief … dank jullie wel voor de gastvrijheid en het leesvoer! Ontzettend attent. :ok_hand:

4 likes

Ze is gék geworden Remco!!!

Vrees dat ik het alleen met het standaardje moet gaan doen…:roll_eyes:

3 likes

Jaja, het is een Monster! Nee, niet je vrouw … :rofl: :joy: ik zag deze al wel aankomen hoor. Leuk standaardje ook. :wink:

10 likes

Dáár zit niet eens een raket op!:crazy_face::clown_face:

6 likes

Jawel! Zit een heel andere raket op, … :rofl:

:crazy_face::joy: Hahahaha!

Jaha! Tis zo!:+1:t2:

Hmmm… niet te kráken dat ding…:grimacing::blush:🥳

1 like

15 likes

13 likes

6 likes

9 likes

Hmm, kan niet echt wennen aan de MM200

11 likes

Spijtig… Kan je er de vinger op leggen wat precies niet? Diameter of lug to lug lengte?

ik wilde dat ik dat probleem had…:grin:

1 like

Nee, niet echt. De kwaliteit is prima, uurwerk is goed, goed afleesbaar etc. Niks mis mee maar toch niet dat begeerlijke

2 likes