Mnrk

Drie NATO’s overgenomen van @Menrik en vandaag met de post ontvangen. Prima transactie :slight_smile:

1 like

Vandaag mijn Crepas L’ocean aan @Menrik verkocht. Vlotte communicatie. Prettige face-to-face verkoop. En nog gezellig even over horloges kunnen kletsen, altijd goed :+1:

1 like

Bandje gekocht van @Mnrk.
Duidelijke communicatie en snelle afhandeling.

Top!

1 like

Vandaag een hernieuwde kennismaking met @Mnrk, na eerder een Oris van hem gekocht, vandaag een Bell & Ross aan hem verkocht. Makkelijk en goed overwogen de deal gesloten. Veel plezier met de Flieger :+1:

1 like

@Mnrk
Ook hier een goede ervaring! Snel, duidelijk, gezellig, ook serieus met iets kleins!
Alles top

1 like

Zeer goede ervaring met @Mnrk. Mooie deal gesloten. PRS snel en goed verpakt ontvangen. TU voor Menrik.

1 like

Prachtige clasp overgenomen van @mnrk leuk contact en vlot verzonden tegen een prima prijs. Aanrader dus :+1:

1 like

Prachtig horloge overgenomen van Menrik.

Superaardige vent en gek op horloges.
Leuk gesprek en overdracht en erg aardig dat hij de tijd nam om de aankoop zelf te komen brengen.

Voor herhaling vatbaar….zeker!

1 like

Vrijdag jl. een Tudor Pelagos overgenomen van Menrik. Prettige communicatie en leuk gesprek bij de overdracht. Ik sluit me aan bij de andere bijdragers aan dit topic: aanrader!

1 like

Afgelopen vrijdag van Menrik een leren Geckota bandje overgenomen.

Aardige vent, duidelijk een liefhebber, communicatie was snel en goed!

Aanrader dus.

:star: :star: :star:

1 like

Prim zaken doen met Menrik, voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Bandje van @Mnrk over genomen goede service en razendsnel geleverd blij mee :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Band van @Mnrk overgenomen.
De subsidie-postbode maakte weer eens een fout, maar gelukkig is het toch goedgekomen.

1 like