Modden we of modden we niet?

Maar de โ€˜ruitโ€™ heeft wel significant andere eigenschappen en looks. Wat dat betreft kun je het beter vergelijken als het vervangen van een standaard autoruit door een getinte ruit. Modden dus.

Klinkt niet als een verbetering idd

Gewoon coole shit.

3 likes

Daar zit geen Carglass ruitje in :heart_eyes:

Maar je weet hoe ik er over denk. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is geen modden meer imho, maar een complete make-over :joy::joy:

1 like

:white_check_mark: Those are the best.

In huize da Vinci zijn we niet zo vies van wat aanpassingen links of rechts Ron.

En mijn favorieten:

15 likes

Als de eigenaar het een verbetering vind, waarom niet!?

Lees nou alsjeblieft de openingspost even :stuck_out_tongue: dit is precies wat ik aangegeven heb NIET te bedoelenโ€ฆ

1 like

Weet niet zeker of je op mij reageert, maar lijkt me dan toch duidelijk optie 1?

Heb zelf bij sommige horloges ook aanpassingen gedaan, omdat ik het mooier vind.

Mijn mooie SKX โ€ฆ

mag eventueel alleen gemodificeerd worden als er โ€œSKX007โ€ op de dial komt te staan en er dan verder zo uitziet:

:grinning:

2 likes

Bidle,

Ja ik reageerde op jou. Okay, optie 1, helder. Ik reageerde zo omdat ik in OP expliciet vermeldde dat het me niet gaat om hoe tolerant mensen tov anderen zijn. Omdat ik het niet meer dan normaal vind dat je anderen laat doen met hun spullen wat henzelf goeddunkt. Het gaat me dus expliciet om hoe mensen tov zichzelf daar in staan.

Echter, ondanks dat ik dit verduidelijkt heb in mijn OP, kwam jij toch met een opmerking in de trant van: van mij mag iedereen met zijn horloge doen wat ie wilt. het is immers zijn eigendomโ€™.

opgelost :stuck_out_tongue:

Heel erg gaaf! Vooral die vintage prospex dial :sunglasses:Mag ik vragen waar die vandaan komt?

1 like

Heeft een jongen op instagram gemaakt voor me.

Ik heb er nog eentje thuis, met rode tekst.

3 likes

Ik ben meer vd alles mag gemod worden. Alleen bepaalde horloges zou ik niet snel modden, zoals een ge erfd horloge, een vintage horloge met een karakteristieke look, ofzo.

1 like

Wow heel vet en leuk gedaan deze vette knipoog :+1:

Is ie echt voorzien van tritium, of is het gekleurde lumina ofzo?

Zou dit passen op een Turtle?

1 like

Thanks!

Dat was ook precies de bedoeling. 1. een echte hommage en 2. Het SKX karakter houden en niet over de top gaan met de mods. De meningen zijn erover verdeeld, maar ik vind het de gaafste SKX die ik ooit heb gemaakt.

Het top hat saffier maakt hem af en hij siert de behaarde gorillapols van @bouke geweldig:

:point_up:

Tuulk. Een no-date Turtle is best wel cool denk ik.

Fuck yeahhhhh. Ga mij maar vertellen dat een stock 007 net zo cool is als deze :sunglasses:

6 likes

Han: dit is inderdaad zoโ€™n geval waarbij ik zeg: ik vind deze mod ook mooier dan origineel. Maar ik zou het alsnog zelf niet kunnen dragenโ€ฆ omdat het niet origineel is (kan het ook niet helpen. Aard vh beestje denk ik)

1 like

Fake aged lume, een grote witte balk op de plaat die prospex zegt (alsof die vermaledijde X van Seiko nog niet blaartrekkend genoeg is), oranje, ik bedoel, serieus, oranje, dan een gradient blue dial die net niet bij de bezel past, weer een prospex op de dial, en nog een prospex op de dial (ook al zijn de Batman- en Yachtmaster-bezels wel cool), de combi ceramisch-goud-rode-pipโ€ฆ Mijn hart bloedt voor wat ooit gewoon aardige SKXen waren.

Saffiertje er in, batman bezeltje, daโ€™s prima. Maar overdaad schaadt.

Die roze SARB. Die is niet overdadig. :+1: Ik geil op uwen SARB, Han. Daโ€™weddegij ook.

4 likes

Hey, bah.

2 likes

e8f3640ee-1
Ze ruiken altijd een beetje, Henk. Daโ€™weet jij ook.

2 likes