Mods only topic

@HanDavinci denk je dat er buiten die 7S26-0500 nog een andere manier is om zo’n fluted bezel op een seikotje te krijgen?

Nee, die bezels kun je er niet afwippen zoals bij een Rolex, die zijn één met de kast. Maar mocht je ooit een lege kast tegenkomen met inclusief caseback en kroon voor een prikkie, koop hem maar. Dan fixen we zo de rest :+1: .

Edit:

Als je iemand kent die kan lasersnijden of iets dergelijks, de bezel van de SARB033/035 is wel verwijderbaar en los 40 tientjes ofzo.

Iemand met kennis zou daar een fluted bezel van kunnen slijpen. Als je gek wil doen.

1 like

:joy: :+1:

1 like

Geen slecht idee. Ik denk dat daar wel een markt voor zal zijn. :+1:

1 like

Top idee! Krijg ik een eervolle vermelding als het lukt?

Ik was net ook al wat aan het Google of ik het misschien zelf zou kunnen fabriceren want een fluted bezel voor seikos is inderdaad nergens te vinden en er is volgens mij best wel vraag naar

1 like

:joy:

Nou werd ik bijna bang, maar

Als dit nog staat durf ik het wel aan hoor :upside_down_face:

Maar ik dacht meer aan die honingraat structuur plaatjes. Is die zilveren sunburst IRL mooier dan op de plaatjes?

1 like

Hahahhaaha

Oh. Was je serieus?

1 like

Hello,
kan ik een insert bij jou bestellen Han?
mvg Tom

2 likes

Haha Han en ik hadden het hier een jaar geleden al over op Whatsapp :slight_smile:

2 likes

Lid sinds 31 juli, geloof er niks van makker :thinking:

3 likes

Ja die is wel cool, maar ik denk dat jij toch wel meer een persoon bent voor zo’n relief wijzerplaatje.

Altijd. Of nooit.

Dag Tom,

Ik zou niet weten waarom. Ik run geen bedrijf :joy:

4 likes

Haha, ik ben hier al jaren joh. Voorheen onder een andere naam (logie).

Beetje inlezen grasshopper

1 like

Ik maakte een grapje Logie, lees ook pas twee jaar mee :smirk::stuck_out_tongue_winking_eye:

Edit: hier ben ik namelijk al een keer op gewezen door @HanDavinci toen ik vroeg wat er eigenlijk met Logie gebeurt was

1 like


Baby Tuna met een strapcode engineer 2 en single domed saffier met paarse ar.

3 likes

Tja jammer.
weet je waar wel dan?
Mvg Tom

1 like

Alstublieft:

Pas wel op dat wanneer je een keramische Submariner insert koopt, je er een ander saffier voor nodig hebt zodat het glas aansluit. De inserts staan iets schuin omhoog.

De double domed variant is de CT037CIS en de vlakke de CT101, beiden van wwww.crystaltimes.net

Ik heb mijn comment verwijderd, want vanaf hier is het top secret - on a need to know basis, maar als ik jullie was zou ik een SARB scoren :sunglasses:.

Fuck, wat ben ik goed.

3 likes

“Gezocht - Seiko Sarb” advertenties incoming

1 like

Super bedankt!!!
Mvg

1 like


6 likes