Monsterpolletje

Gen. 1 natuurlijk :sunglasses:

4 likes

Zelf ben ik ook liefhebber van de 1st gen. Toch net een wat authentiekere uitstraling. Ik vind de driehoek indices ook niet zo… Voor mij zeer duidelijk 1st gen.

2 likes

Heeft ook al veel meegemaakt. Het is een topper

5 likes

Voor iedereen die niet weet wat elk horloge is

Gen1:

Gen2:

Gen3:

Dat is te zien :grin: Mijn oranje gen 1 was iets maagdelijker

Oranje gen 2.

Maar ik denk dat de zwarte gen 2 mn favoriet was

1 like

Jij weet wel veel van Seiko’s. Wat is het verschil tussen de kroon van mijn 1ste generatie en die van jouw?
Ohnee laat maar, ik keek naar jouw 2e generatie. De 1ste heeft gewoon dezelfde kroon.

1 like

“None of the above” … mag dat ook? Met mijn rug tegen de muur kies ik voor de 3e gen. :sunglasses:

Dees dus. Is al eens een polletje over geweest, klik. Yea(h)! :wink:


EDIT Bovenstaande blijken gen 4 (“new monster”) te zijn. In welk geval ik die graag aan de poll had zien toegevoegd. Maar ja, dat kan niet meer.

2 likes

Ik mis de optie ‘Geen van allen’.

4 likes

De vraag is toch ook welke de mééste voorkeur geniet? Begrijpend lezen is ook een dingetje.

3 likes

Dan is het nog steeds: Geen van allen voor mij.

Dat is niet de 3e gen. Dat zijn deze:

1 like

Laat maar :raising_hand_man:t3:

1 like

Weet ik veel. Stonden geen plaatjes bij, dus ik gok maar wat. Welke laat ik dan zien? 4e gen ofzo… :thinking:

PS Als diegene die jij laat zien gen 3 is, valt die ook af. In dat geval sluit ik me aan bij @MechanicalFreak. :wink:

3rd generatie! Kroon van de 2de generatie. Indices van eerste, maar dan met rustige wijzerplaat. En sunburst wijzerplaten!

1 like

Ja dat is de 4e, de “new monsters”.

1 like

Deze is wel vet met alleen een date venster en cyclops.

Oké. Nou die dus! :sunglasses:

Noob. Dat was duidelijk een new monster… sommige noemen het 4de gen. :joy:

1 like

Klopt. :rofl: … ik schreef toch dat ik geen fan ben van monsters, overigens ook niet van horloges die deze bijnaam hebben. Ik heb die vierde (weer wat geleerd!) ook in handen gehad en die kan ik wel waarderen, hoewel ik er zelf geen geld aan zou uitgeven denk ik.

PS Ik snap de bijnaam ‘monster’ trouwens wel. :innocent:

1 like


1e gen natuurlijk (voor mij dan)

4 likes

Zonder foto`s schiet dit toch niet :persevere::persevere::persevere: 1e, 2e, 3e, en nou blijkbaar ook al een officieuze 4e :expressionless:
Gevalletje Omega : welke is mooier, de 15627.98.065752.097867.09.78. OF de 513263892.936733.982.0112 OF de 426.9333.0909.734373.937642

4 likes