MonsterT (tu)

Een welverdiende dikke duim voor MonsterT :~

Zeer leuk contact en snelle verzending, absolute aanrader :slight_smile:

Bedankt :)-D

Een leuke deal kunnen sluiten met MonsterT. Zeer tevreden over de communicatie en hartelijkheid.

Bedankt!

Horloge overgenomen van MonsterT, prima communicatie en snelle verzending.

Helemaal top, een absolute aanrader als koper en verkoper.

Net Ted thuis op bezoek gehad, leuk om ook zo’n gepassioneerd horlogeliefhebber te ontmoeten. Oh ja, en ook zeker een aanrader, bedankt Ted!

Eric

Gisteren bood Ted mijn favoriete Tudor aan op dit forum. Hij was bereid mij halverwege tegemoet te komen (in rij-afstand ;)) zodat we nog dezelfde middag de deal konden afronden. Prima communicatie en prettig gesprek gehad. Aanrader! Henk

Voor de tweede keer zeer prettig zaken gedaan met MonsterT, absoluut een aanrader als koper en verkoper.

Top (tu)!

Wederom een dikke duim voor MonsterT voor een prettige en vlotte deal :+1:

Prettig zaken doen met @MonsterT. Ik heb het bandje de volgende dag al ontvangen na betaling.

Chung

snelle en soepele deal gemaakt met MonsterT.

Ik ben erg blij met mijn Oris!

Zeer vriendelijk ontvangen door Ted.
Ondertussen al een aantal weken geleden, maar ik ben heel tevreden over aankoop en transactie !!

Prettig zaken gedaan met @MonsterT ! Na vlotte PB wisseling en wat geduld van zijn kant, een snelle maar leuke transactie op een bekende plaats (Hallo Ramon :wink:)

Afgelopen weekend twee grails kunnen overnemen van Ted, erg blij mee!

Hartelijk dank @MonsterT! :ok_hand:

1 like

Net zoals bij anderen in dit topic ben ik ook zeer tevreden over de afhandeling van een aankoop. Ted reageert snel en wil als het mogelijk is nog zelf langskomen ook. Beter kan gewoon niet! Topperd :+1:

Begin juni van Ted een Oyster bracelet overgenomen. De communicatie verliep vlot en de deal werd afgerond zonder enig probleem. Ben tevens nog steeds zeer blij met de aankoop, dus nogmaals dank!