Monsterwatches

Vorige week Woensdag besteld bij Rob en vandaag keurig in een mooie doos binnengekregen. Extra bandje erbij en ik ben dik tevreden.
Hij heeft het wel druk denk ik want mijn verzoek was om het horloge afgelopen Zaterdag te ontvangen maar (zonder terugkoppeling van Rob) dat lukte blijkbaar niet.
Gisteren een mailtje en even later met een track&trace nummer het pakketje kunnen volgen en 1 dag later om het polsje.Nogmaals , ik ben tevreden!

1 like

Sluiting besteld. Snelle verzending maar helaas nooit bij mij gearriveerd. Na een week toch maar gevraagd of Rob een nieuwe kon sturen. Geen reactie op gehad maar twee dagen later als nog de sluiting in de brievenbus.
Ik ga ervan uit dat dit de tweede verzending was. Mooi dat Rob het toch oplost zodra er iets mis is!
:+1:

2 likes

Ultimo oktober 2017: ik besluit een SNK805 te bestellen bij Rob. Niet op voorraad, maar ik zal een mailtje krijgen als de Seiko5 weer beschikbaar is.
8 november 2017: Your product is in stock now.
8 november 2017, later op de dag: ik bestel de SNK 805 met gebold saffier.
16 november 2017: Mailtje van Monsterwatches dat het horloge voor verzending is aangemeld bij DPD. Inclusief tracknummer.
20 november 2017: DPD bezorgt mij het keurig verpakte horloge met als extra een fraai bijpassende nato.

Plussen: de keurige aflevering; de extra nato.En wat een fraai horloge is die SNK 85 zeg!

Min, dikke min: de etherstilte tussen 8 november en 16 november.

Helaas: Rob zal deze recensie niet lezen, zover ik weet. Hij komt hier niet meer. Maar zou ik hem een tip mogen geven: laat van je horen als de levering een paar dagen/ een dikke week later is.
Enfin, dit is al zo vaak gezegd en helaas is het waar. Maar wat zou Rob een winst aan goodwill kunnen boeken voor zijn handel!

1 like

3x een gemodde Seiko bij Rob besteld over de afgelopen 3 a 4 jaar en niets dan lof over de de kwaliteit, service, goodies etc.

Communicatie is wisselend, soms vlot soms ook niet. Bij mijn weten is het nog steeds iets wat hij ernaast doet en ik krijg de indruk dat ie af en toe de draad kwijtraakt door de hoeveelheid/ drukte.

Ondanks deze minpuntjes voor mij nog steeds een aanrader.

3 likes

Deze week een SRPB41 en een SRPB43 van Rob gekocht. Prima service en vlot geregeld.
Ook ik betrap mezelf erop dat ik me ga ergeren als er na 1 uur “nog steeds” geen reactie is. Dat doe ik mezelf aan. We verwachten tegenwoordig veel te veel direct en snel en nu…
Maar idd. Rob doet het “erbij”. Dat moet niet vergeten worden. Absoluut een aanrader !
(Net als die horloges trouwens :heart_eyes: )

5 likes

Vorige week een seiko besteld bij Rob en betaald, maar tot op heden geen antwoord. Via FB een bericht gestuurd maar die worden niet gelezen zie ik. Is een kadootje voor kerst maar ben bang dat het mogelijk niet op tijd binnen is. Iemand hier die rob toevallig binnenkort spreekt?

Verder enkel positieve ervaringen met rob bij bestelling van een monster en sawtooth + onderhoud.

Ik heb Rob daarstraks nog gemaild en ook vlug antwoord gehad. Aan de mail te zien was het wel een vlug-vlug-mail. Dus hij leeft nog :slight_smile:
Ook nog een tweede maal gemaild maar daar nog geen antwoord op gehad. Hij zal het druk hebben.

Je wacht gemiddeld een week bij Rob. Als je een mod hebt, soms langer. Gewoon geduld hebben, hij komt vast wel optijd aan.

Hoe aardig ik Monsterwatches ook vind, is Rob dat stadium niet ontgroeid?

4 likes

Ik ben vrij nieuw in de Seiko-wereld en kreeg toch de indruk van zijn site dat het een volwaardige ‘dayjob’ was. Termen als ‘officiële Seiko dealer’ enzo. Maar idd, het lijkt eerder een uit-de-hand-gelopen bijverdienste en Rob kan de vraag niet goed bijhouden.

Ben zelf bijna 3 weken aan het wachten op een bestelling. Op zijn Facebook staat nog iemand die al anderhalve maand wacht.
Zou allemaal geen probleem zijn mocht er ofwel antwoord komen op berichten ofwel een generiek vastgezet bericht op site/Facebook wanneer het heel druk is. Dat schept wat meer goodwill.
Gecombineerd met online wachtlijsten zou dat de stress (denk ik toch) een heel stuk verlagen, zowel voor Rob als de klanten.

1 like

Ik heb dus op mijn laatste mail 2 dagen geleden ook niets meer ontvangen. Ik heb toen ook een bestelling geplaatst.
Ik wacht wel af. Ik geef het zijn tijd, vooraleer ik panikeer :wink:

Twee dagen geleden een Lederen Supernato besteld bij Rob en die lag vandaag fijn op de deurmat te wachten.
Vlotte afhandeling.

Horloge is binnen. 2 weken levertijd (geen mod). Simpel berichtje zou toch fijn zijn geweest.
Verder helemaal goed en tevreden.

1 like

Tussen kerst en nieuwjaar een SKX007J besteld en na 2 dagen had ik hem al in huis. Had een Oyster band erbij besteld en die zat er op maat gemaakt op. Kreeg er ook nog een gratis bandje bij. Communicatie ging soepel en niks dan lof over het horloge en de levering. Erg blij mee!

4 likes

Ik heb een tijdje geleden op de rikketik beurs in Houten bij Monsterwatches een Seiko 5 gekocht. De papieren waren heel netjes ingevuld, en de prijs was goed…! Na een paar weken liet het Seiko logo op de wijzerplaat los. Ik heb het horloge naar Monsterwatches opgestuurd en deze hebben het heel netjes in orde gemaakt. Niets als lof…!

Op zich voor mij geen verkeerde ervaring met Rob. Vorig jaar februari heb ik een sbbn031 tuna bij hem besteld en kreeg die keurig na een week op mijn werk afgeleverd, met een extra rubber band en een nylon nato.
Gezien de garantiekaart die er bij zat hoef ik me voor de afhandeling van het een en ander als het nodig blijkt me ook niet echt zorgen te maken.

Ik heb in het verleden een aantal horloges bij Rob besteld, en ook van saffierglas laten voorzien. Dat was in de tijd dat je nog gewoon bij hem thuis kon afspreken (volgens mij doet hij dat al een paar jaar niet meer). Mijn ervaringen (SKX007, Monster, BFK en nog een paar) waren allemaal 100% positief.

Uit de recente verhalen lijkt het alsof zijn webshop een beetje uit zijn voegen is gegroeid. Jammer, want Rob is een beste vent die ik het ook gun. Laten we hopen dat het tijdelijk is!

Ging mij vooral over de grammaticale opzet van de zin. “Niets als lof” …
Mijn ervaring met MW is goed. Aantal bestellingen gedaan, die goed werden geleverd. Communicatie na afloop inzake wat vragen verliep ook prima.

2 likes

Sluiting van Strapcode band was niet helemaal jofel. Binnen een paar dagen een gloednieuwe gesp gekregen van Rob en de oude terug kunnen sturen. Top service.

Ik wacht sinds 28 januari op een Natostrap. Tja.