Monsterwatches

Vorige week besteld en binnen een paar dagen goed verpakt in huis: een licht gemodde SKX171 (pepsi bezel, saffier en super solid presidential). Mooie klok, prettig zaken doen en snelle levering, aanrader! :+1:

Vorige week een horloge gekocht bij Monsterwatches. Weer prettig en snel geholpen, bedankt Rob! :+1:

Sumo gekocht bij Monsterwatches. Prima gegaan. Aan te bevelen en tot een volgende keer.

SKX171 gekocht bij Rob, saffier en super solid oyster band, prima verpakt en snel geleverd. Helemaal top!

Rob is menteel op vakantie?

Ja hij is 4 augustus weer terug. Had het horloge 13 juli gekocht, maar vanwege de staking van de pakketbezorgers is het vandaag pas aangekomen. Rob had hem verstuurd voor zn vakantie :wink:

Ik heb na zijn vakantie 2x gemaild, maar geen reactie. Ik ben FB-loos en heb absoluut geen plannen om mij daar te begeven. Iemand tips hoe hem te bereiken?

Hier hetzelfde probleem. Mijn zoon heeft een horloge besteld per mail. Geen reactie van Rob.

Ko

Momenteel heeft Rob problemen met FB en internet geheel, gezien over op Windows10 wat niet helemaal top gaat. Gisteren daarom mijn horloge opgehaald en super service!

2 likes

Was er vanmorgen. Topicje over het ‘waarom’ volgt nog… :wink:
Hij leeft nog. Maar van z’n pc kun je dat niet zeggen. Doet niet wat ie moet doen. Maar hij is er druk mee bezig.
@Sprinter Hoorde 't al. Een Golgo Tuna, man! Doe effe normaal! :scream: :astonished: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dus dat hè @TagEd … lopen zeuren (al 2 jaar denk ik) tot hij hem afstond hahaha :joy:

1 like

Update van mijn vorig bericht. Mijn zoon heeft nog eens gemaild en nu direct antwoord en alles geregeld.

Ko

1 like

Contact gelegd via FB voor een Super Solid Oysterband voor mijn skx007 met daarna zeer snelle bezorging. Bedankt Rob!

JP

Hang hier al een poosje anoniem rond, nu toch maar 'ns een account gemaakt.

Laatst een oranje Spirit Smart SCVE007 bij Rob gekocht, prima service. Hij leverde er een mooie Nato bij, maar bij het monteren - PWOING - ontdekt hoe ver een pushpin weg kan springen *). Mailtje gestuurd, en in een oogwenk lag er een nieuwe in m’n brievenbus. Top :thumbsup:!

Inmiddels de Sumo in het vizier gekregen, maar ondervind nu helaas wel dezelfde communicatiebarrière als een aantal personen hierboven - geen reactie op mail. Ik heb geen Facebook account, en ben ook niet voornemens er een te nemen, dus ik hoop dat Rob dit leest: you’ve got :e-mail:.

*) Zodat je niet zelf de proef op de som hoeft te nemen: exáct tot achter je keukenkast :worried: .

Ik heb ook een aantal keer gemaild voor info en eventuele koop, maar ook nooit een reactie gehad. Terwijl ik precies de stappen gevolgd heb die op de site zijn aangegeven.

Mijn ervaring met Monsterwatches is goed.
Onlangs een Seiko SARB017 aangeschaft bij Rob van Monsterwatches. Communicatie verliep prima en helder. Niet direct binnen een uur een reactie op een vraag per mail (ik hang ook niet elke minuut aan mijn smartphone of laptop), maar vlot genoeg.

Horloge is na betaling na een paar dagen netjes via post.nl afgeleverd. Aan de verpakking was zorg besteed. Horlogedoosje was verpakt in ruime kartonnen doos met luchtkussen-plastic tegen stoten of vallen.

Prima afgehandeld Rob!

Zelfde ervaring hier - geen reactie op mail. Teleurstellend.

2 likes

Perfecte communicatie (vooral via FB) en ik ben goed geholpen met mijn vragen. Zijn nieuwe site is behoorlijke verbetering vergeleken met zijn vorige site.
Zondag besteld en gisteren mocht ik het pakje al ontvangen. Goed ingepakt en compleet (resterende schakels en garantie).

En… ik kreeg een presentje… Een extra bandje!

Bedankt Rob
(en ik ben bang tot snel :wink: )

1 like

Ik zie dat ik ook nog geen reactie heb geplaatst. Onlangs had ik een Monster van eBay met vreemd genoeg een witte dag en datum schijf. Ik wilde het eerst terugbrengen naar standaard, maar gezien ik toch e.e.a. wilde modificeren, dacht ik aan alleen de dag wijzigen naar zwart en de datum wit houden. Overal gezocht en nagevraagd, noppes. Toen Rob een mailtje gestuurd, de week erop had ik het schijfje in huis en wel voor een vriendenprijsje mag ik wel zeggen! :ok_hand: Na nog een rode secondewijzer met een “5” te hebben gewisseld en wat verfwerk op de bezel van mezelf, kwam deze uit de bus.

https://lh3.googleusercontent.com/-RcUonTecXL8/VjCzrAKZdLI/AAAAAAAAF3s/A0ApXQ2H8gQ/s640-Ic42/Seiko-SKX779K1_Monster_mod-1.JPG

Helaas ben ik niet veel op FB dus communiceren we niet veel verder…

1 like

Afgelopen week de bezel voor mijn Citizen teruggekregen. Die is, omdat ie behoorlijk afgesleten was, opnieuw verguld. Ook daarvoor kan je bij Rob van Herpt terecht! Super bedankt Rob.