Monsterwatches

De ervaring die ik met Rob heb vind ik toch moeilijk te verteren.
Ik probeer al weeeeeken een mod te bemachtigen en in het begin heeft hij wat prijzen genoemd (na een poos wachten) en vervolgens vraag ik om een factuur/betaalgegevens en is er complete stilte ondanks ik zie dat de Facebook massenger berichten wel zijn gelezen. Op mail (5x gemaild) heb ik nooit enige reactie gekregen. (Hij is er dus niet als de ‘brandweer’ bij :wink: :wink:

Pa:
Ik heb vernomen over de situatie van zijn pa, wat zoals hierboven vaak benoemd, treurig is maar je hebt idd een prof. webshop met betalende klanten. Ik lees ook verhalen van personen die na betalen niks horen of nadat ze hun klok ter reparatie hebben opgestuurd niks horen. Dat kan gewoon niet.

Communicatie:
Het belangrijkste is communiceren. Desnoods in een algemene statement hier op het forum/facebook of even een kort berichtje op mail: “ik kom er spoedig op terug, nu even druk/in rauw”. Mensen in het ongewisse laten is onacceptabel te noemen.

Attitude/psyche
Wat moet het met een 'geest/psyche/bewustzijn" doen als er constant aan je getrokken wordt vanuit alle landen van de wereld (zie m ook vaak op buitenlandse fora genoemd worden, en ook dat hij nooit antwoord).

Constant moeten mensen wat van je en sta je onder immense (prestatie)druk. Kennelijk kan hij dat niet handelen momenteel (zonder personeel, hij kan er beter een echt bedrijfje van maken, mijn inziens, markt zat!)

Ook speel ik met de gedachte dat het uit een soort machtsgevoel /arrogantie vandaan kan komen, het niet reageren: mensen weten mij toch wel te vinden en ze mogen blij zijn als ze iets bij me mogen kopen. Of ik nu vaak reageer of niet, mensen hebben mij toch wel nodig. Ik denk dat deze attitude ook wel een rol speelt. Als dat zo is heb ik daar moeite mee omdat het iets subjectiefs wordt. Sowieso mag een webshop gewoon objectief zijn!

Energie/spanning:
Maar wat een energie kost het als er constant mensen aan je plukken en iets van je willen. Stel je dit eens voor, honderden berichten per dag tot stalken aan toe! Ik zou dood ongelukkig worden in die rol. Tenzij er genoeg personeel/structuur/methode is natuurlijk.

Afronding:
Kortom hij moet misschien toch meer de regie over zijn leven gaan nemen om hiermee duurzaam om te gaan. Duidelijke keuzes maken, kosten en baten afwegen. Dit gaat zo niet. Het beheerst zo je hele leven en gezin. Zo vind je geen innerlijke rust, me dunkt. (* Dit is mijn beschouwing en niet perse de realiteit* ).

Feedback op mijn schrijven uiteraard welkom.

Mvg,

Ramos

9 likes

EDIT: Inmiddels een mail ontvangen, net nadak ik dit plaatse. Hij heeft excuses gemaakt voor late reactie en zijn persoonlijke situatie uitgelegd. Hier heb ik alsnog wel begrip voor en vrede mee, het zij maar zo!
Bovenstaande is ook uit een bepaalde emotie/irritatie geschreven!

3 likes

Afgelopen woensdag heb ik een Seiko skx007k1 besteld met dd saffierglas.
Vandaag, zaterdag 24-12 ontving ik het horloge. Volgens mij best snel. Zeker zo vlak voor de feestdagen. Ik heb dus niets te mopperen.

2 likes

Vandaag netjes geleverd: oranje monster met saffier en Lumpy, bedankt Rob om ondanks de drukte, de feestdagen en je privé problemen me dit prachtige horloge te bezorgen.

1 like

Ik heb ook zeer goede ervaringen met monsterwatches.

Ik liep al maanden te twijfelen tussen 2 klokken, op bijna elke vraag werd netjes gereageerd.

Uiteindelijk de knoop doorgehakt en op vrijdag 14.00 besteld, gevraagd wanneer die binnenkwam i.v.m bijna nooit thuis, en kreeg eerst een wat mokkig antwoord en uiteindelijk kwam hij zelf met het antwoord dat die vanavond dan wel met de post mee ging en had m zaterdagochtend al in huis.

Ik ben meer dan tevreden!

2 likes

Toch maar een account aangemaakt om te kunnen posten :slight_smile: Vorige week besteld - kan hem vandaag ophalen. Wordt morgen :frowning:

Alles netjes verlopen en snel. Communicatie per mail is prima. De site geeft verder niet heel veel richtlijnen over hoe snel iets wordt opgestuurd - dit zou je als verbeterpunt kunnen zien. Uniek selling point is de anders moeilijk aan te komen SEIKO’s :smiley: En wie gunt het een vakman niet.

1 like

Mijn eerste Seiko bij monsterwatches besteld zaterdag, wou nog een vraag stellen om een wijziging, zowel email als messenger geen antwoord uiteindelijk hier terechtgekomen . En op slag angstzweet. Kan me iemand zeggen wat de levertermijn Is voor een horloge op voorraad ? Want helaas ook daar geen antwoord op te krijgen of te vinden. Ik sluit af met een gemengd gevoel na het lezen van sommige berichten…

Recent supersnel geleverd gekregen van Rob. Ook op email reageerde hij snel. Zag op FB dat ‘hij er weer is.’ Dus wellicht een paar daagjes vrij gehad?

Hallo allen.

Mijn eerste post hier dus laat ik mijzelf eerst even voorstellen. Ik ben Martin, 62 jaar en ik heb een zwak voor Seiko.
Ik ben op dit forum terechtgekomen via de link op Monsterwatches.

Ik had net mijn PADI Turtle verkocht (was op de pols toch niet helemaal mijn ding) en was op zoek naar een vervanger. Via via werd ik op Monsterwatches geattendeerd en inderdaad, wat een geweldig aanbod en zeer aangename prijzen!

Mijn oog viel direct op de SRP637; een horloge dat ik al eerder op het oog had en dat Rob voor een zeer concurrerende prijs aanbood. Direkt besteld en als optie saffier (en reguleren) erbij genomen.

Toen ik later de meest recente beoordelingen van Monsterwatches hier op het forum las, kreeg ik het toch wel een beetje benauwd…

Gelukkig ten onrechte want vandaag werd mijn ‘Baby Tuna’ keurig afgeleverd: met saffier en op maat gemaakte band. Alles bij elkaar heeft het een week geduurd en dat is m.i. zeer acceptabel. Misschien zijn we teveel verwend met de service van grote webshops als Cool Blue en Bol.com die alles binnen 24 uur leveren. In geval van horloges wacht ik liever wat langer als dat mij de zekerheid geeft dat er aandacht aan het produkt is besteed.

Al met al, ik ben er erg blij mee. Ondanks het formaat heb je niet het gevoel dat je een wekker meezeult.

Hierbij wat foto’s.

16 likes

Akkoord, na een week bestelling nog steeds in behandeling. op Facebook krijgt een andere persoon wel antwoord op een vraag, ik niets via messenger, mail, of facebook. Morgen een trouwfeest en enkel kapotte Certina leuk hoor. vandaag ga ik naar een plaatselijke verdeler en schaf er mij daar eentje aan. Misschien ben ik te veel verwend als consument bij andere webshops maar daar kan een webshop enkel uit leren. Je onderneemt of sukkelt en als je sukkelt loopt het vroeg of laat fout af dan wil ik niet de persoon zijn die geïnvesteerd heeft in een horloge of een herstelling die daar ligt. Als consument ga ik voor winkels die niet alleen goedkope producten bieden maar ook communiceren en service geven.

9 likes

Geef de man even wat tijd. Ik heb ook een vraag bij Rob uitstaan. Nog geen antwoord gehad maar ik heb geen haast. In het verleden vaker zaken gedaan met Rob en altijd top service gehad.

1 like

Rob gevraagd waar ik het beste speciale Seiko pins voor ‘normale’ bandjes kon bestellen, heeft kosteloos er een paar opgestuurd. Top!

4 likes

Zojuist voor het eerst hier besteld. Een skx007J … Hopelijk is de horloge er voor vrijdag nog, is namelijk een verjaardag cadeau voor mijzelf :grin: De reacties werden namelijk in dit topic naar de jaren verstreken wat negatiever daar ze zeer positief begonnen. Toch de gok gewaagd.

1 like

bij Rob de solid presidential voor Sumo besteld…na 1 week geleverd. Top

1 like

En vandaag was mijn SKX007J al binnen :thumbsup:

1 like

Nou volgens mij is hij er weer helemaal… Gister een SKX013 op een oyster voor mijn Valentijn besteld en vandaag door mijn dochter bij de deur aangenomen. Ik ga er vanuit dat in het doosje zit wat ik besteld heb :sunglasses: nog niet geopend namelijk. Ouderwets goed :ok_hand:t2:.

Deze week ook mijn eerste aankoop bij monsterwatches.

Het begon niet goed, in September stuurde ik een mail met de vraag of een bepaald type voorradig was, en ik kreeg medio Januari antwoord.

Dat maakte me huiverig, mede door de recente verhalen die ik op meerdere fora lees, was ik terughoudend met bestellen.

Ik wilde een skx007j hebben en Rob is de enige die ze levert tegen een scherpe prijs.
Ik zie ze hier voor bijna net zo duur gaan, en dan 2e hands :wink:

Geen voorraad, dus gewacht.
Na een seintje besteld, en 2 dagen later de melding dat deze verzonden is, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen.

Wel nog gevraagd naar banden, ik wilde de turtle band erbij hebben, omdat die zachter en prettiger zit, maar geen antwoord.

Getracht via Facebook, maar daar lijkt Messenger niet te werken.

Een dubieus gevoel, wel fijn dat deze snel geleverd gaat worden, binnen 4 dagen in huis vind ik netjes (vooropgesteld dat de postbode inderdaad morgen komt).

Anderzijds, eerlijk is eerlijk, de communicatie laat te wensen over.

5 likes

Dinsdag de skx007J besteld, vandaag binnen gekregen. Het horloge zat zeer goed verpakt. Ik vond het wel raar dat een medeforum gebruiker hem later dan ik besteld had, en eerder (4 dagen) binnen had dan ik. Ik vind het echter niet heel erg om wat langer te wachten. Ik heb via Facebook en per mail vorige week nog iets proberen te vragen maar hier heb ik tot op de dag van vandaag geen antwoord op gekregen. Al om al blij met het horloge.

Eindelijk toch maar eens SKX007J besteld. Binnen een dag verstuurd. Netjes. En als ik kijk naar de prijzen die andere leveranciers voor de J vragen, tegen een uiterst schappelijke prijs :wink:

1 like

Afgelopen weekend de Skx013 besteld. Dinsdag binnengekregen. Dit is de tweede bestelling bij Rob en zeker niet de laatste! Top ervaring weer!