Monsterwatches

Vandaag 2 Citizen bezels en kronen retour ontvangen, die Monsterwatches voor mij heeft laten vergulden. Vorige keer ook al tot volle tevredenheid. Zeer blij mee en snel geregeld. @robbie409 hartelijk bedankt.

Maandag besteld, woensdag ontvangen, met door Rob ingekorte band. En extra Nato.
Perfecte levering en service. Nooit een probleem. :+1:

3 likes

Zondag besteld, dinsdag in huis. Prima service, nog betere prijs en een nog mooiere Seiko SRPB09 Blue Lagoon! :+1:

2 likes

Vrijdag ochtend 17 feb. besteldā€¦nog niks vernomen.

Zondagavond 18 feb. SKX007J besteld en dinsdagochtend zeer goed verpakt ontvangen. Snel, goed en betrouwbaar ondanks dat een mail weleens later beantwoord wordt de laatste maanden.
Rob bedankt weer !

Vrijdag 10 feb bestelling geplaatst (skx007 met saffier) en ook nog niet ontvangen.

Rob heeft vorige week op facebook gepost dat bestellingen vertraging hadden opgelopen, zeker degene met plaatsing van saffier.

Dus als je saffier hebt besteld, zoals ik, dan kan dat wel even duren.

Ik heb alle begrip daarvoor en wacht geduldig af, liever dat de plaatsing van het saffier goed gebeurd dan dat er snel geleverd wordt met mogelijke gebreken.

4 likes

Ook ik afgelopen vrijdag de 10e bij Rob besteld, de new Samurai Blue Lagoon met saffier. Vandaag berichtje dat deze onderweg is. Is de eerste keer dat ik via de website heb besteld (andere keren per mail) via het geautomatiseerde ordersysteem. Lijkt mij prima te functioneren, ik ben tevreden klant.

3 likes

Maandag avond besteld en vandaag(donderdag)ontvangen. Jammer dat Rob niet altijd andwoord geeft, maar ik ga er dan maar vanuit dat er heel mensen wat vragen en het dan voor hem moeilijk is om overal gehoor aan te geven. Ik ben helemaal blij met mijn twee nieuwe aanwinsten. Bedankt Rob en tot de volgende aankoop!

3 likes

Veel positiieve berichten gelezen over monsterwatches. Maar nu lijkt hij ermee gestopt te zijn. Meerdere keren per email contact met hem gezocht, maar nul reactie.

Hier nog steeds prima ervaringen met Rob.
Advies gevraagd en gekregen en kosteloos een lumedot toegezonden gekregen. :thumbsup:
En dit alles binnen een paar dagen.

SNKL45 besteld, met saffier. Hij komt net binnen - zo mooi! En ja, natuurlijk duurt het even om dat te maken! Ik vind een paar weken voor deze prijs en service goed te rechtvaardigen. Tegelijkertijd had ik overigens ook een paar bandjes besteld, en die kwamen na twee dagen. Mijn eerste ervaring is helemaal top!

3 likes

Eerste post maar kon het niet laten om even een review te posten.
Mijn SRPB09 vandaag ontvangen die ik 2,5 weken geleden besteld heb met originele samurai wijzers en saffier.
Duurt wel even (zeker als ongeduldig zit te wachten op je nieuwe aanwinst) en het zou leuk zijn geweest om een idee te krijgen hoelang je moet wachten na een bestelling. Rob is niet makkelijk te bereiken en je moet enkel dagen wachten voor een antwoord.

Mijn blue lagoon samurai die heb ontvangen is perfect.
Ik vroeg hem om de chapter ring te controleren (jammer genoeg toch een veel voorkomend probleem bij Seiko) en deze lijkt mij perfect gealigneerd met de dial en de bezel.
De originele seconde wijzer heeft hij geschilderd zodat deze mooi past bij de gele tinten op de dial.

Kort samengevat: een unieke service, zeer degelijke prijzen en resultaat is zeker het wachten waard. Bedankt Rob!

8 likes

Een van mā€™n eerste posts hier.
Deze week voor het eerst iets (SKX007J) bij Monsterwatches besteld. Ik had een vraag over de meegeleverde band en kreeg binnen 2 uur antwoord op mijn mail. Vervolgens besteld met een oyster band die ik graag gemonteerd zou hebben. Dezelfde avond nog een mailtje met mijn DPD track & trace. Als het goed is voor het weekend binnen.

Heel erg tevreden!

2 likes

Gisteren SKX007J ontvangen van Monsterwatches. Mijn eerste bestelling bij Rob.

Verpakking: Netjes verpakt met luchtkussen en bubblewrap en proppen krantenpapier.
Plaatsing saffier: Goed geplaatst, chapterring wijkt 0.1mm af naar links, niet erg, maar iemand met een obsessieve compulsieve stoornis zou zich eraan kunnen ergeren. Verder geen stof onder het glas, geen beschadigingen aan de bezel. Tevreden.
In de doos: handleiding, snelstart-handleiding, garantiekaart, 2 gratis bandjes erbij gekregen.
Levertijd: Besteld op 10 februari, geleverd op 16 maart.
Communicatie: Geen update gekregen over lange levertijd, maar gezien zijn drukke agenda had ik er wel begrip voor. Op facebook post hij af en toe iets, en dan weet je dat Monsterwatches nog bestaat.

Besluit: Tevreden. Monsterwatches levert kwaliteit aan de scherpste prijs, maar mogelijk zal je wat geduld moeten uitoefenen.

4 likes

Via Facebook contact gezocht met Rob, na een tip van hier, om een SUN019 stalen band te kopen voor mijn SUN065.
Eerst geĆÆnformeerd wat de prijs zou zijn, aangezien deze niet standaard op zijn website staat. Binnen een dag antwoord met een goede prijs, bijna de helft goedkoper dan bij de Seiko-dealer in de buurt!

Uiteindelijk dinsdagavond de knoop doorgehakt en besteld. Omdat hij niet standaard op de site staat, heb ik na overleg met Rob via de site een stalen band voor een monster besteld en in de opmerkingen gezet wat ik echt wilde hebben. Rob heeft woensdagavond de order aangepast met de juiste gegevens, en ik heb donderdagochtend betaald. Vrijdag is hij verzonden en zaterdagochtend lag hij op de mat.

Geweldige service, goed meegedacht, snel en perfect verpakt. Bedankt Rob!
http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/0/e/0eadb14a7fbcb0df6b58a631f3185280c5708197_1_315x500.jpg

3 likes

Die Seiko 5 horlogesā€¦ Ik neem aan dat het originele zijn.Is het zo dat die in Nederland er een beetje uit zijn en dat ze verdrongen zijn door de Quartz en later Kineticā€¦Maar zijn ze daarom niet meer in Nederland overal te koop ?
In ieder geval zijn ze best de moeite waard, en een goede prijs bij Rob.Leuk dat hij ze nog verkoopt.Ik wacht eerst af wat hij vind om een kinetic te repareren en anders lijkt me dat een goede vervanging.

Vorige week op Facebook een berichtje gestuurd naar Rob of hij ook Double Domed saffierglas had voor de SKX. Dat had hij, due gelijk maar besteld, samen met een coin edge bezel. Paar dagen later lag alles op de mat en van het weekend heb ik alles in mijn SKX gestopt.

Bedankt! Als ik wat nodig heb kom ik volgende keer weer eerst bij jou!

1 like

Zeer positieve ervaring met Monsterwatches.

Ik wilde vanochtend een jubilee band bij hem kopen en ik zag dat hij ook coin edge bezels verkoopt. Dus ik dacht; ik stuur hem een mailtje met de vraag of hij mij een bezelpakking erbij kan doen voor 2.50 extra.

Gezien veel bovenstaande ervaringen had ik het mailtje over een paar weken verwacht, maar de reactie kwam binnen een paar minuten. Geen probleem, dan moest ik het via bankoverschrijving doen ipv ideal vanwege de extra ā‚¬2.50.

2 uur later kreeg ik een trackcode, en net van PostNL bericht dat ze het pakketje ontvangen hebben.

Als ik de band morgen niet ontvang, ligt de schuld niet bij Rob maar bij PostNL die volgens mij het liefst alles vervoerd met de bolderkar.

Erg content met de service.

2 likes

Nou wat fijn voor jou. Ik heb op 29 april een horloge besteld en betaald en zou die vandaag geleverd worden zei Rob. Maar helaas niet eens een trackingnummer. Op mijn email reageert hij niet en een bericht op FB nog minder. Ik ben benieuwd of ik ooit mijn bestelling gaat ontvangen.

1 like

2016?

2 likes