Monsterwatches

29 maart bedoel ik. Zo ontdaan ben ik nu.

3 likes

Op 12 April een bestelling geplaatst voor een SNZH53J1 met een Double domed saffier kristal. Na 4 dagen staat de bestelling nog steeds op ā€œIn Behandelingā€ā€¦

Ook stuurde ik heb een week geleden een mail, en contacteerde ik hem op FB i.v.m. een vraag over de horloge maar een antwoord heb ik nooit gekregen.

Bestelling #9826

mvg

Gister mailtje gestuurd voor dikke pushpins gelijk antwoord op gekregen , vanochtend binnengekregen! :+1:

1 like

Begin april 2017 een Seiko SNKL41 met domed saffier besteld. Vervolgens geld overgemaakt en toen een weekje radio stilte van Monsterwatches. Vond ikzelf wel even spannend want geen persoonlijke ervaring met Monsterwatches en geld al overgemaakt. Uitgegaan op de goede reviews hier.
Na dat weekje bericht via facebook gedaan en 2 dagen later bericht gekregen dat het een en ander op de site anders liep dan het hoort. Na dit contact binnen een week de track en trace gekregen en vandaag het pakket mogen ontvangen.
Een mooie kartonnen doos met luchtzakjes en kranten met daarin het horloge in bubbleplastic.
Ook het garantieboekje en uitgebreid ingevulde aankoop kaartje netjes ingevuld.
Horloge ziet er top uit en ben erg tevreden.

2 likes

Ik heb 3 weken geleden een horloge besteld en direct betaald maar nog niks ontvangenā€¦ nu via google dit topic gevonden

Willem2
Misschien heb je helemaal gelijk daar ga ik niet over maar dit is wel een reactie van u in de topic ervaringen metā€¦
Het betreft geen eigen ervaring maar een reactie op wat een ander heeft ervaren. Lijkt me niet de bedoeling van dit topic. En nee ik ken Rob niet nog nooit gezien of gesproken.

Groet Bram

1 like

Ja, zo ken ik er nog wel eentje. Dit topic is nota bene verplaatst naar ā€œervaringen metā€ (ongevraagd door TS), en nu mag je ineens geen reactie meer geven behalve je eigen ervaring :P.

2 likes

En terrecht het was een tekst (topic) over de ervaring met monsterwatches.

Ik krijg ook geen reacties op emails of facebook berichten, ik weet niet wat ik nu moet doen?

Aangifte bij de politie.

Rob kan de kantjes eraf lopen en communiceert zeer slecht.
Maar hij is geen oplichter of dief. Aangifte is echt overdreven.
Geduld of niet bestellen dat zijn de enige opties.

2 likes

Klinkt bekend. Vraag het even na bij Rob via mail of facebook. Verwacht een reactie na circa 5 dagen.
Het is niet perfect maar het is wat het is.

Goedenavond!

Op 3 april heb ik bij Rob van Monsterwatches een SKX007J met vlak saffier besteld. Na een week een bericht via facebook achtergelaten, of hij enige indicatie kon geven hoelang het ongeveer gaat duren. Tot op heden geen enkele reactieā€¦

Is dit de normale gang van communiceren bij de beste man?

Groet,

Remy

Hij doet het alleen, dus duurt allemaal wat langer.

1 like

Ik heb geen ervaring met Rob maar heb al talloze van dit soort vragen langs zien komen. En nog meer berichtjes die het voor Rob opnemen en het goed praten, wat nu ook weer zal gebeuren :smile::+1:

6 likes

Ik heb mijn bestellingen telkens een dag later in huis gehad. Ik denk dat hij voor het modden even rustig de tijd neemt, en dat is maar goed ook. Zal vast vlot komen.

Daar heb ik begrip voor, maar dit kun je dan toch ook netjes communiceren?

2 likes

Ja dat is normaal bij Robā€¦

En dan nu een fanboy vs anti MW fittie in 3ā€¦2ā€¦1ā€¦:

10 likes

Hier ben ik het wel helemaal mee eens. Ik kreeg laatst van een ebay verkoper meermalen geen reactie en het trok mij het bloed onder de nagels weg.

2 likes

Lijkt mij simpel: als je het niet kunt bolwerken, neem je even geen nieuwe bestellingen aan.
Niet communiceren na betaling zou mij ook zwaar irriteren.

3 likes