Monsterwatches

Ik heb beide met Rob meegemaakt. Een bestelling via de site die netjes binnen paar dagen werd uitgeleverd en een aanvraag voor een mod via de mailfunctie van zn site waar ik tot op de dag van vandaag niets op heb teruggehoord.

1 like

Haha veel succes. Hij staat dan in een orkaan van mensen.

4 likes

Zoiets ? :smile:

1 like

Ik heb 5 dagen geleden zelf mijn eerste horloge ooit besteld en bij rob. Ik zit nu toch een beetje in de zenuwen wat er gaat gebeuren maar zoals iedereen zegt, we moeten afwachten maar ik denk de volgende keer wel twee keer naar denk ik of ik weer bij hem bestel…

1 like

Het is mij meerdere keren gelukt hem aan te spreken.

Hoe heb je dat gedaan? Ik heb mijn horloge via de site besteld, voor de rest een mailtje gestuurd en een berichtje via Facebook. Meer is er niet te doen.

Op de rikketik.

Als de helft van de mensen die nog een reactie te goed hebben, hem aanspreken op de Rikketik, dan zal ie zeker erg druk zijn…

4 likes

Tja helaas ben ik niet in de geledenheid om daar heen te gaan maar als iemand het namens mij kan doen, dan houd ik me aanbevolen!

Ik probeer hier een oplossing aan te dragen.

a shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist…

2 likes

Dat is nobel van je, ik doe aan verwachtingsmanagement…

Als ik mijn eigen ervaring als uitgangspunt neem, zijn de verwachtingen positief. :slight_smile:

3 likes

Een beetje “vol verwachting klopt ons hart” management. :joy:

5 likes

Hoe je het ook draait of keert : klantenservice begint bij goede communicatie.
Het mag nog zo’n pro zijn, een krak in z’n vak, na wat ik hier en in andere draadjes lees over de communicatieve skills van MonsterWatches is mijn motto,simpel : ik zal er nooit wat bestellen.
Maar als hij al zo druk heeft, gaat hij er ook niet om malen, om die ene klant meer of minder

2 likes

Ik vraag me altijd af hoe dat werkt, gedachtenlezen.

Soortgelijke ervaring maar uiteindelijk komt het allemaal goed.

Dat vergt jarenlange oefening, Marijn
Na veel oefenen, hoef je zelfs niet meer te communiceren met anderen, dan verloopt alles via het lezen der gedachten.
Human Bluetooth …:joy:

Toch wel slecht dat hij niet reageert op mails e.d. Of althans heel laat. Anno 2017 kan dat echt niet. Zoals eerder gezegd zal iemand hem op een gegeven moment inhalen. Hij zal best krediet hebben, maar na dit soort berichten zal ik er iig geen order plaatsen. Zo speciaal is MW ook niet, hij levert niet als enige seiko’s in Nederland.

Wie nog meer dan? zeker voor de prijs die Rob levert zijn er weinig gegadigden.
De bekende sites zoals horlogeloods en nog een paar van die sites rekenen gewoon de hoofdprijs. en voor het Modden al helemaal niemand. Zo ja kom maar op met de info!