Montblanc korting

Mocht iemand nog iets leuks van Mont Blanc zoeken, naar mijn mening altijd zeer chique pennen en horloges, dan is daar nu 40% korting op in de Schaap en Citroen webshop…

3 likes

Centraal topic voor aanbiedingen

Ah oké. Ik verplaats hem even

Kan iemand deze sluiten

Zoveel korting is naar mijn idee niet goed voor je merkbeleving. Ik vind er een paar wel echt leuk, maar de ene is 44mm en de andere 42mm, en dat is beide gewoon te groot voor me. Vandaar dat ik er nooit eentje gekocht heb. Maar ik zou me redelijk gen&*^% voelen als mijn duurbetaalde horloge nu op -40% verkocht werd.

Ik ook

Maar blijft leuke korting

2 likes

Mijn top tips voor als je de maat kunt hebben:

Zeker. Wel van alles maar eentje op voorraad dus wie iets wil kopen moet snel zijn vrees ik

Slechte site, voor wat betreft de pennen. Afbeeldingen van balpennen bij aanbiedingen van vulpennen.

Ik zag in de menu items ook dat ze Patek Philippe verkeerd spellen. Bij “horloges”, “merken” en “juweliershuizen”. Met LL ipv L.

De monopusher staat nog steeds te koop. Dus ofwel ze hebben er meer dan 1. Ofwel ook met 40% korting wil niemand hem. Het is jammer dat hij 42mm is. Als hij 40mm was geweest, dan was ik zeker geïnteresseerd geweest.

Losers zijn het. Wat voor pen is het nu?:rage:

Staan een heleboel nieuwe producten op nu van Mont Blanc met 40% korting