Mooi verpakt etaatje (3239)

Deze verdient een eigen draadje.

Na de introductie vond ik het eigenlijk allemaal net niks. 40mm, rare kroonbeschermers, eigenlijk geen “echte” Inge, plaat zonder wafelstructuur en dan ook nog een eta erin voor dat geld.

Tot ik hem eens in m’n handen kreeg… Gewoon mooi. Lekker plat, 40mm gewoon perfecte maat en vooral in het wit een prachtige verschijning… Is ook een stuk minder topzwaar dan mijn 3227 was.

Vandaag dan eindelijk zover, ik ben er blij mee :smile:

[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/823D98C8-FC79-435A-A85F-36ADDBE2C4A7_zps5q9zxxvb.jpg.html][/URL]

37 likes

Mooie aanwinst! Geniet ervan.

1 like

Ik snap je reserves en ook je enthousiasme. IWC vraagt bizar veel geld voor met Eta uitgeruste horloges. Aan de andere kant is dit een bijzonder ontwerp, zeker mooi. Plat is ook fijn. Kortom, een erg fraaie aanwinst.

1 like

Jammer dat ik maar één like kan geven👍

Zou zelf wel gaan voor de blauwe of zwarte plaat.

1 like

Congrats!

Kijk uit voor stoten want het staal is zacht…:wink:

1 like

Prachtige aanwinst veel draagplezier toegewenst

1 like

Nice!!

1 like

Very nice!!! :heart_eyes:

1 like

Zat boter in verwerkt schreef jij ergens geloof ik ja :joy:

2 likes

Mooie Ingenieur, echt wel, geniet ervan :thumbsup:

1 like

Wit is juist een mooie aanvulling op de rest. Al heb ik wel een zwak voor horloges met blauwe plaat.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Wat een super gave aanwinst. Deze, ook met witte wijzerplaat, staat erg hoog op mijn wenslijst. Veel plezier ermee!

1 like

Wat is dat dan voor staal?

Ik ken het Rolex 904L of het meer bekende 316L

Grt.

1 like

Heel mooi.geniet ervan👍

1 like

Geniet van de nieuw aanwinst.

1 like

Geen idee, maar met een Ingenieur (2x) en een AP ROO had ik het idee dat het staal zachter was/is.

De Ingenieur is wel een mooie klok en zo’n witte plaat is imo super in de zomer!

1 like

Mooi hoor. Staat ook hoog op mij wenslijst.
:thumbsup:

1 like

Mee eens! :thumbsup:

Proficiat!
Perfecte afmetingen en een mooi ontwerp!

1 like