Mooieklokjes (tu)

Het is uitstekend zaken doen met Jelle. Hij heeft van mij een Steinhart gekocht. Durft te onderhandelen, maar steeds met veel respect! Humorvol, goed contact, een man van zijn woord. Hartelijk dank Jelle, volgende keer zeker weer!

Groet,

Dick

Ook als verkoper zeker aan te raden. Van Jelle een mooie citizen gekocht en alles prima verlopen. Horloge was ook netjes ingepakt. Een aanrader dus!

Isofrane overgenomen van Jelle, vlot contact en vlotte afhandeling.
Aanrader!

1 like

Vandaag de Jellyfish ontvangen van Jelle, precies zoals beschreven, goed verpakt, prettige en snelle communicatie, kortom een aanrader!

Eric

1 like

Vandaag een horloge met Jelle geruild. Prima en vlotte communicatie en dus een soepele deal. Aanrader!

Groet Tecco

1 like

Een horloge met Jelle geruild. Prima en vlotte communicatie en dus een soepele deal. Aanrader!

1 like

Van Jelle een Boon gekocht. Wist wat ik kocht, dus kleine vergissing in de advertentie (afmeting) wordt hem niet kwalijk genomen.

Goede communicatie en snelle correcte verzending met tracktrace code.

Aanrader (mits ik ook feedback van hem terug ontvang natuurlijk ;-))

1 like

Bandjes gekocht van Jelle, fijn contact en goede afhandeling :thumbsup:

1 like

Bandje gekocht via Jelle, communicatie was vlot en het bandje ook snel in huis; zoals het hoort! :slight_smile:

1 like

Paar boeken opgepikt bij Jelle (althans, in de brievenbus gekregen). Zeer goede communicatie, aardige gozer, prima verpakt. Aanrader! :+1:

Gr Max

1 like

Goede communicatie, fijne transactie! Aan te raden verkoper!

Groet erik

1 like

Zojuist Jelle’s Chronostop persoonlijk opgehaald; prima contact, afspraak prima, alles top. Thanks!

1 like

Van Jelle een mooie Girard Perregaux quartz gekocht! Aardige betrouwbare man, goede verkoper! Hij heeft het pakje eerst naar zijn eigen adres gestuurd om de snelheid van de post te testen of zo :wink:
Van @mooieklokjes kan je gerust wat kopen!

2 likes

Mooie Pontiac jumping chrono gekocht van Jelle. Super vlot gegaan en uitstekend verpakt afgeleverd. Prettig zaken doen en hij verkoopt mooieklokjes

1 like

Vintage Omega Genève van Jelle overgenomen.

Soepele deal, communicatie vlot. Kortom: aanrader.

1 like

Van Jelle een ‘beads of rice’ Omega armband gekocht en ik moet zeggen hij staat Top aan mijn 120 Seamster

2 likes

Van Jelle de Seiko 7a28-703b (speedmaster) overgenomen tijdens de meeting, gezellig gesprek, vlotte reacties via PB en het horloge was zoals beschreven.

Een echte aanrader!

1 like

Van Jelle een vintage duiker over genomen. Goede communcatie, horloge zoals beschreven, snel verstuurd. Top verkoper!

1 like

Vlotte communicatie en opsturen. Netjes zoals het hoort dus. Top!

1 like

Na alle positieve reacties kan je ook bijna niet meer mis gaan. Ook hier vlotte communicatie en horloge netjes verpakt.

1 like