Mooiste horloge onder €2000

Voor mij toch wel deze :blush:

15 likes

:drooling_face:

13 likes

Behoorlijk wat keuze net onder 2K waaronder Tudor en Breitling…

En ga je dan, zoals de meesten, toch iets boven je geplande budget dan komen er ook andere leuke opties beschikbaar zoals een Seamaster, een IWC of een nieuwe Tag Heuer

3 likes

Voor €1000,- +/-

15 likes

Zeker ook eens bij Anonimo kijken

De mooiste en not even close to 2000 euro :grin:

6 likes

Ik denk dat ik me ga verdiepen in de vintage horloge wereld.

1 like

Maar die speedmaster pro is ook erg mooi, hoeveel is iets meer?

1 like

Bedankt voor de catalogue.

Speedmaster pro is wel redelijk veel meer dan 2k. Ligt er een beetje aan hoe en wat qua staat, leeftijd etc. Ik zou een jong gebruikte aanraden en dat is ongeveer 3k.

1 like

Bedankt voor dit (reality):joy:

Als je de speedmaster mooi vind maar nu nog te duur dan is de Bulova moonwatch misschien iets voor je.

Volgens mij heeft @marcelv er eentje liggen in nette staat. Zou er een PB aan wagen.

4 likes

Tweeduizend euro is best een behoorlijk bedrag, zeker als je het zo helemaal uitschrijft…
Dus ik zou een op zich authentiek horloge kiezen en niet een hommage terwijl je eigenlijk de ‘echte’ zou willen kopen.
I.p.v. twee keer (ooit) 2k uitgeven kun je dan beter een keer 4K betalen voor een echte topper…

3 likes

Ik weet niet of je refereert aan de Bulova maar dat is geen hommage van de speedy. Bulova heeft ook z’n eigen horloge de ruimte in gekregen.

Bulova Moonwatch, also known as the Bulova Lunar Pilot. Also, it is the second watch which has a brief history that is connected to the astronauts travelling to the moon. Moreover, this watch was used back in the August 2 1971. On that day, there was happening the mission that is Apollo 15.

4 likes

Zeker geen hommage, maar het blijft jammer dat ze niet een zelfde type uurwerk als het origineel gebruiken. Zal vast wel een reden voor zijn, maar toch :frowning:

2 likes

Ah ok weer wat geleerd!
Valt dus zeker in de categorie “horloges met een mooi verhaal”.

2 likes

nog meer vintage? dit vind ik ook wel heel mooi hoor, heb er zelf ook 1. en robuust zijn ze ook!

2 likes

2 likes

Duits merk?