Mooiste horloge onder €2000

De eerste

1 like

De tweede.

3 likes

Ik denk ook dat ik die tweede een tikkeltje leuker vind. Met name op leer. Die andere in rosé goud zou ik nog een toffe nato voor moeten halen, dan weet ik bijna zeker dat die de winnaar (voor mij) is. :grimacing:

It doesn’t get any better than this :blush:

5 likes

Zijn de wijzers, met name de secondenwijzer niet wat kort? Verder vind ik het eerlijk gezegd ook geen bijzonder horloge😳.

Die is mooi. Ceramische bezel?

Prachtig horloge, maar 2k neerleggen en geen saffierglas is toch wel jammer…

Erg mooi!!

1 like

Die Oris Big Crown Pointer Dates zijn geweldig, zeker met de koperen kasten… Echter, ik ben toch wat huiverig zoveel geld neer te leggen voor ‘maar’ een Sellitta uurwerk, al schiet iedereen me nu waarschijnlijk af😀. Just my feeling…

Nee aluminium, maar lijkt wel Ceramisch

1 like

Moet zeggen dat de nieuwe RADO captain cook ook wel erg mooi is…

10 likes

Ja, dat is hij zeker.
Hoeveel mm is dat?

1 like

De nieuwe uitvoering is nu 42mm dus wat mij betreft voor een duiker een hele mooie maat !

1 like

Op die website staat: Grand Seiko is shipped to Worldwide except EU & UK.

Verzenden ze wel naar NL?

Wat maakt dit horloge dan 2k waard? Ik zie het er nog niet direct aan af.

1 like

ik doe toch even mee… sorry voor de zelfverheerlijking maar ik stel graag mijn Sinn 903 voor als mooiste onder de 2000 euro.

5 likes

Die vraag is altijd relatief toch ? De vraag is een horloge onder 2k en dat is deze en of hij het waard is…is een SUB 7k waard ??? Dat zijn vragen die een ieder voor zich zelf moet beantwoorden denk ik…

1 like

Ik snap de Marinemaster hype ook niet echt…>2k voor een Seiko? Als het een Grand Seiko is zou ik het snappen…

Ik zou zelf gaan voor een Omega Seamaster, gebruikt gemakkelijk te vinden onder de 2k

Ik heb er zelf een gekocht voor 1750, uit 1999. In nieuwstaat.

1 like

Groene versie vond ik er ook wel erg mooi uit zien!

7 likes

Is deze van jou? De mijne zou begin juni geleverd worden… gisteren SwatchGroup gebeld wanneer ik deze kon verwachten, moest ik maar vragen aan de dealer en die weet het ook niet :see_no_evil: tsja zegt dat vrouwke van Swatch, dat is altijd zo bij ons, eerst veel reclame en dan kan het heeel lang duren. Certina net zo, zit ook al 3 weken op te wachten en op DOA garantie van een Tissot heb ik 7 weken op een nieuwe gewacht. Ben best klaar met @swatchgroup

4 likes