Moser & cie

Elk horloge heeft wel gelijkenissen met een ander. Dat zegt niets over afkijken, toch?

1 like

De Eigenaar en CEO van Moser is ook pas 44, dus de voor horloge begrippen jeugdige marketing kan ik nog wel begrijpen.

Soms is een ironisch bedoelde opmerking leuker zonder uitleg :smirk:

1 like

Hele toffe gast als je de livestreams op insta en andere kanalen gevolgd hebt!

Hier staan ook leuke stukjes: https://pioneerchronicles.com, vooral de disclaimer.

Een echt populair merk zal het niet snel worden hier op HF. Maar ik blijf toch elke keer weer gecharmeerd van de nieuwe modellen. Deze Pioneer zie ik ook niet snel meer weg gaan.

7 likes

Mooi! en goede band ook erbij :slight_smile:

Is niet erg toch?
Mensen weten niet wat ze missen :sunglasses:

Zou een Pioneer ook graag eens in het echt willen zien, en ook nog altijd erg blij met m’n eigen exemplaar.

6 likes

Standaard inderdaad op rubber. Maar na even contact met Moser konden ze mij ook wel de Kudu canned venturer opsturen. Vind ik een hele fijne combi.

@Capibara mocht je een keer in de buurt van Den Haag zijn. Je bent welkom.

2 likes

Deze hier toch ook even plaatsen.
Toch één van de mooiste horloges ooit gemaakt (naar mijn mening).

5 likes

Moser, een merk waarvan het hier niet veel op het Forum zijn volgens mij. Is @Capibara momenteel de enige Moser eigenaar? Of al lang niet meer? @jehebtWATgekocht had er ooit eentje en er was meen ik eentje in een nogal zeldzaam metaal waarvan ik de naam vergeten ben.

Toch zijn het prachtige horloges. En deze zag ik bij Watchbox reviews. Een minute repeater. Je hebt er niks aan, maar wat een prachtig horloge. Super mooie kast (kijk bijvoorbeeld eens naar hoe de bezel anders loopt bij 12 en 6 dan bij 3 en 9), en een geweldig ontwerp van de wijzerplaat, wijzers en gongetjes. Heel bijzonder in de eenvoud. Met een tourbillon. Ik vond hem geweldig.

3 likes

Je bedoelt de Moser&cie in palladium. Hopeloos mooi horloge!

1 like

Alsof ze een levende vlinder in de dial hebben gestopt :hear_no_evil: Mooiste sunburst dial ever!

1 like