Myspeedyworld

Hierbij een dik compliment voor MT043 (tu)

Een hele leuke deal, met prettig contact en vlotte afwikkeling.
Zeker een aanrader :slight_smile:

Bedankt :)-D

Kan me helemaal bij marco aansluiten … MT043 bedankt :smile:

Dank Martijn voor de correcte, flexibele en vriendelijke overname van de fraaie Enicar.
Top!

@Myspeedyworld heeft een horlogedoos van me overgenomen. De communicatie was soepel en vriendelijk; de betaling snel geregeld; het was kortom een heel prettige verkoopervaring. Aanrader.

1 like

Een horloge verkocht aan Martijn, snelle overeenkomst en een prima gozer de netjes alle afspraken nakomt. Aanrader!

@Myspeedyworld heeft een boek van me overgenomen. Prettige communicatie en netjes even een berichtje bij aankomst. Dank Martijn! :+1:t2:

Horloge overgenomen van Martijn, @Myspeedyworld. Was een erg goede ervaring, snelle reacties en vriendelijk contact. Prima Hf lid om zaken mee te doen!

1 like

Dit keer was de transactie andersom: ik heb een Molequin bandje van Martijn overgenomen. Ook dit keer weer een prettige ervaring.

1 like

Vorige week heb ik een Longines Heritage sector dial van Martijn gekocht. Prettige en snelle communicatie; we waren het snel eens. Over de Longines zelf kan ik kort zijn: perfecte staat, mooi compleet.
Zeer tevreden dus!

Even een hele kortje ervaring delen.
Net een horlogebandje gekocht van @Myspeedyworld. Hirsch 14mm.

Goede deal, makkelijke communicatie en het product was zoals beschreven.

Prima !!!

Net een mooie JLC Polaris Date gekocht van Martijn.
Zeer soepele deal en een gezellige overdracht in het altijd fraai Maastricht

Leuke deal met @Myspeedyworld gesloten.

Snelle verzending, fijn contact, goede verpakking. Ace!

:star: :star: :star: :star: :star:

Transactie uit het boekje!

relaxed en inhoudelijk leuk contact,aangezien de logistiek moest worden geregeld vanuit het buitenland moesten we aardig wat partijen (broertjes en mede limbo’s) op zien te snorren om het allemaal te bolwerken maar uiteindelijk een meer dan prima transactie afgerond met Martijn.

Nogmaals dank voor alles en de uitnodiging voor de lunch in Praag staat!

1 like

Dat het dan toch een keer moest gebeuren, ik
heb een horloge gekocht van @Myspeedyworld!

Prima contact en persoonlijke overdracht was super, zelfs mét champagne. :clinking_glasses:

Oh en nog bedankt voor de dibs :grin:

1 like

Nomos overgenomen van @myspeedyworld
Het horloge zag er nog beter uit als omschreven en was goed verpakt. Erg prettige communicatie. Martijn bedankt.

1 like

Uitstekende ervaring met Martijn. Heeft een Zenith van me overgenomen. Perfecte transactie. Leuke vent! Dank @Myspeedyworld!

Afgelopen week een Speedy van @Myspeedyworld overgenomen. Na fijn contact halverwege kunnen afspreken. Leuk om even over horloges te praten met een lotgenoot. Leuke gast. Kortom; zakendoen met Martijn is een aanrader!

1 like

@Myspeedyworld heeft van mij een horloge gekocht. Niks op aan te merken. Alles liep vlot.
Dikke aanrader! Veel plezier met de Pelagos

Bandje overgenomen van @Myspeedyworld , heeft een leuk HF prijsje voor me gemaakt en netjes verpakt verzonden.

Aanrader!

Goede verkoop gehad met Martijn. Makkelijk, duidelijk. We wonen ver bij elkaar vandaan, anders zouden we vaker over klokken kletsen!