N.A. Brunmontagne

Leuk man! :slight_smile:

2 likes

Natuurlijk, ik zal niet ontkennen dat bij gewoon naar behoren functioneert. Het is niet zo dat er betreft functionaliteit iets mis mee is. Alleen in vergelijking met de kast voelt hij iets wat fragiel aan. Natuurlijk niet een groot probleem. Je zal daar verder niks van zien.

Vind het erg mooie horloges. Vooral de blauwe en deze zwarte :star_struck:
Gefeliciteerd Kasper :+1:t2:

2 likes

Ik heb de orginele rubberen band er bij gekocht.
Deze heeft afgevlakte hoeken, die mooi bij de kast passen. Aanrader.

Maarre, gefeliciteerd met je NA !
Welkom bij de club.

3 likes

Mooi horloge!

zag al vaker brunmontagnes voorbij komen maar weet er zelf weinig van. Zit even op de site te browsen en moet zeggen dat ik dacht dat ze vele malen duurder waren, zo zien ze er in ieder geval ook uit!

Veel plezier ermee :wink: !

3 likes

Jij nu ook @Chillekasper

2 likes

Niet te hard vd stapel lopen :joy:

6 likes

Weten jullie, ik heb me in het verleden ook wel eens heel erg enthousiast uitgesproken over m’n nieuwe horloges. Bijvoorbeeld over een Pancor. En daarbij heb ik jullie een horloge groter / beter / origineler etc. voorgesteld dan het in werkelijkheid was. Het was allemaal net even te mooi, te goed.
Nou wil ik niets ten nadele zeggen van de Representor van Bruin van de Berg. Daar heb ik geen enkel oordeel over dan alleen iets over prijs en wat je ervoor geleverd krijgt. Dat lijkt behoorlijk in orde.
Misschien is het goed om eerst een net aangeschaft horloge een half jaartje te hebben en dan een recensie te schrijven. Misschien is dat dan meer back to normal.

1 like

Veel draagplezier :+1:

2 likes

Daar heb je wel een goed punt hoor! Ik ben blij met alle feedback en ervaringen. Dit is wat jij denk ik voor ogen hebt? Edit: heb maar een screenshot bijgevoegd aangezien LinkedIn me geen berichten laat delen…

Het is overigens Bruinenberg hoor, stukje makkelijker dan Bruin van de Berg ;).

@SybrenAnne Super leuk!! present!! :innocent::innocent:

4 likes

Goed zo, ongezien denk ik dat @Chillekasper ook mee doet, de teller staat nu op 3 !

2 likes

Weet je het zeker? Want dan ga ik er even voor zitten…

3 likes

Hmmm je verwijderde een bericht :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja, hier isie weer:

Schei toch uit man…

3 likes

Ja hoor! Anders moet je ook niet aan zo’n avontuur beginnen denk ik!

Zo lang het maar gefundeerde kritiek is, kan ik er alleen maar van leren :wink:

1 like

Mooie aanwinst Kasper!
Van harte en veel draagplezier.

2 likes

mooie tijd ermee :sunglasses:

2 likes

Heel erg mooi!

2 likes

Mooie aanwinst. Geniet ervan!

2 likes

Dan zal het aantal na topics drastisch teruglopen, want je weet zelf ook dat het voor het gros van de leden een onmogelijke opgave is om een horloge een half jaar of langer te houden😂

4 likes