N/a stowa flieger

Niet verwacht dat ik na mijn intra-matic zo snel een horloge bij zou kopen.

In de boven hoek van mijn computer staan een paar foto’s van horloges die ik nog graag een keer wil hebben, een aqua terra en een meistersinger met een ivoorkleurige wijzerplaat en blauwe wijzers. 2 weken geleden was daar in eens een stowa bij gekomen, waarom weet ik niet, in iedergeval niet om dat ik m heel mooi vond maar hij had iets. Hoe vaker ik er naar keek hoe meer die blauwe wijzers en eenvoud me trokken. Wat me opviel was dat er niet veel gebruikte tekoop staan en toen er vorige week een te koop kwam contact met de verkoper opgenomen en toen ik een kleine meevaller had maar gekocht.

Gister heeft meneer zulu een review van zijn aanwinst gezet waar ik niet aan kan tippen, met een "beter"model, beter foto’s dan ik ooit gemaakt heb. Maar ik kan niet achter blijven met in iedergeval een foto van mijn klokje

15 likes

Mooie aanwinst! Maar waarom zo zuinig met de foto’s?

Maar jij hebt wel foto’s van het kistje teminste :smile: veel draagplezier!

1 like

Jee dat lijkt wel zo een cd kistje van vroeger :wink:

Mooie klok hoor!!!

2 likes

Waren de enige die ik in jou reportage miste

1 like

Ben slecht in foto’s maken en het is niet echt een horloge waar nog nooit foto’s van zijn gemaakt

Gaaf horloge :+1:

Mijn beste,

Goed hoor!!
Proficiat met deze HoogFlieger.:airplane::airplane::airplane:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Hij is erg fraai! Heerlijk zo’n no nonsense flieger.

Veel plezier met deze aanschaf!

Begrijp je helemaal! :wink: Heb vorig jaar een Black Bay aangeschaft en geen NA topic gemaakt omdat ik ook geen ster ben in het maken van foto’s en het horloge bijna dagelijks wel door iemand anders werd gepresenteerd.

Dank je, al hoop ik dat je er geen spijt van krijgt

Vind het een mooi horloge! Simpel, maar stoer.
Geniet ervan!

Ik heb twee weken bedenktijd gehad sinds ik de Mark XVIII van IWC heb gekocht gelukkig :wink:

Hele fraaie strakke vlieger :thumbsup: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!