NA; Aevig Huldra Blue

Mooi horloge voor een heel mooie prijs!! Veel plezier ermee en met je vakantie.

1 like

Hele fijne klok, proficiat! Ik heb de zwarte. En ik durf te wedden dat hij mooi staat naast de HFLE2016 :sunny:

2 likes

Ziet er tof uit, veel plezier op vakantie!

1 like

Nice!!

1 like

Prachtige klok! veel plezier ermee.

Ik was weer te laat met kopen :frowning:

Ik blijf maar naast deze ā€œaffordable grailā€ grijpen haha!

1 like

Gefeliciteerd, prachtige duiker. Is er een nieuwe batch van de Huldra gemaakt? Als ik kijk op de site van Chip zijn ze ā€˜Out of Stockā€™! :confused:

1 like

Ja er was weer een kleine batch van de blauwe huldraā€™s gemaakt en binnen gekomen. Ze stonden maandag weer op de site en tegen de avond waren ze allemaal weer verkocht geloof ikā€¦

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20160415_142559_zpsncdyudwo.jpg.html][/URL]

Ok thanx dat wist ik niet. Hier is mijn exemplaar, hebben de nieuwe exemplaren ook ā€˜series oneā€™ op de caseback staan?

1 like

Ik ben er erg blij mee, draagt heerlijk en de blauwe kleur heeft iets aparts! Ja de mijne heeft ook ā€˜series oneā€™ op de caseback staan

Het is geen heruitgave, maar NOS exemplaren uit de eerste serie die een issue hadden met, meen ik, de bezel insert, die voor dit beperkte aantal horloges nu vervangen is.

1 like

Bedankt voor de info, ben het met je eens dat het een heerlijk horloge is. Veel plezier ermee! :thumbsup:

1 like

Aah OkƩ, bedankt voor de info. Ik had begrepen via de mail dat het een nieuwe batch was waar de bezelinserts niet goed van waren en inderdaad vervangen zijn. (Heb de mail nog is nagelezen en inderdaad je hebt gelijk)!

1 like

Bedankt voor de opheldering! :thumbsup:

1 like

Waar ik 27 dagen geleden nog typte dat ik continu naast deze ā€œaffordable grailā€ te grijpen, heb ik nav het topic van @ridgeback de stoute schoenen aangedaan en Chip benaderd.
Deze reageerde na een aantal dagen op mijn berichtje.

En het is zover Dames en Heren horlogeliefhebbersā€¦ā€¦.Chip gaf aan nog 1 (!) exemplaar van de Aevig Huldra Blue te hebben! :smile:

Wat ben ik de klant, die zijn betalingsverplichting niet is nagekomen, dankbaar! :wink:
Deze zal namelijk binnenkort om mijn arm te bewonderen zijn.

EIN-DE-LIJK! :heart_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd! Het is een heerlijk horloge en sinds ik dit topic gestart ben is de blauwe huldra nog geen dag van mijn pols afgeweest!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Gr

1 like

Nice, heb je hem met brandweerslang?

1 like

Een van mijn favoriete duikers. Draagt heerlijk. Mooie cleane modern vintage uitstraling, of zoiets :smile: veel draagplezier!

1 like

Nee ik draag 'm op de stalen band. Die draagt voor mij echt perfect!