NA: Anonimo Sailor Diver

Zojuist FedEx aan de deur met m’n nieuwste aanwinst: Een Anonimo Sailor Diver NOS uit 2013.
Eigenlijk was ik op zoek naar een Nautilo, maar tijdens die zoektocht kwam ik deze tegen en hij bleef mijn aandacht maar trekken. Daarom afgelopen weekend de knoop maar doorgehakt en 's maandags dit horloge besteld.
Maar die verhaaltjes vindt natuurlijk niemand interessant, dus nu maar wat foto’s:

Er begint hier nu wel langzaam een collectie te ontstaan:

17 likes

mooie verzameling kerel

1 like

Mijn beste,

Een frisse verschijning!!
Mooie kleur van de band ook!!
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Mooie aanwinst man , veel draagplezier gewenst .

1 like

Kunnen bijna aan Anonimo only topic beginnen :sunglasses:

1 like

Nice watch :+1:
Leuk om te zien.
Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Goed plan.

Hoewel ik denk dat dat niet echt een druk topic gaat worden. :worried:

Na een middagje dragen bevalt hij goed.
Ik had de keuze uit deze grijze band of een zwarte band. Ik heb voor de grijze gekozen omdat ik de kleur erg mooi vond maar ik heb dit horloge wel aangeschaft met het idee dat hij ideaal is om banden te swappen. Ik heb dus vanmiddag gelijk maar een beige canvas band erbij besteld.
Nu alleen morgen nog even naar de lokale bouwmarkt.
De banden zitten niet vast met pushpins maar zijn geschroefd, met inbusboutjes. Nou had ik altijd een uitgebreide set inbussleutels maar ik kwam er vanmiddag achter dat ik die van 1 mm mis, en laat dat nou juist degene zijn die ik nodig heb :unamused:

De dial vind ik ook erg mooi. Het is maar goed dat er een secondewijzer op zit. Door het model van de wijzers en omdat de wijzers zo laag boven de dial zitten (het lijkt net of de urenwijzer er op ligt), lijkt het af en toe alsof de wijzers er op geschilderd zijn.

Al met al, na een halve dag nog geen spijt van deze aankoop :smiley:

2 likes

Leuk, een vintage duiker, die moderne Ball duiker en dan deze geven een mooi divers trio. Nu nog een straffe dresser er bij en je hebt een zeer toffe vier piece.

Aardige details, zoals de onderbroken lume op de indices, de half geskeletteerde wijzers, de muisgrijze band. Leuk leuk.

1 like

aan de kast zie je duidelijk dat hij Panerai genen heeft. Mooie aanwinst mooie toevoeging aan je collectie. Geniet ervan.

1 like

Hoi Capibara, ik vind je Oris veel mooier, maar daar vraag je niet om natuurlijk :grinning:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst en veel draagplezier toegewenst.

Heb hem zelf ook gehad en weet dat dit een topper is.

1 like

Is er feitelijk al

De Anonimo nu bijna 1,5 dag om de pols en hij doet het qua nauwkeurigheid beter dan de Oris en de Ball. 2 seconden dat hij voorloopt nu. Valt me niet tegen voor een horloge dat 4 jaar stil heeft gestaan.

Prachtige kastvorm. Blijft een heerlijk merk, wees er zuinig op en veel plezier!

Mooie en exclusieve klok, niet zo´n 13 in een dozijn horloge.

1 like

Mooie klok! Gefeliciteerd! Leuk om ns wat anders te zien

Lekker divers je horloges. Veel draagplezier toegewenst met de NA :ok_hand: