NA: Ball Engineer II Marvelight

Ik wissel oftewel flipper nog graag. Collectie is nog niet compleet en dus let ik wel een beetje op restwaarde.

dat snap ik, dan is jong gebruikt een betere optie, als eind grail echter…

Bestaat er zoiets als een eind grail? Afhankelijk van budget wel denk ik maar dromen over een excalibur of destiero scafusia mag natuurlijk altijd :innocent:

1 like

Is dat bij de meeste horloges dan niet zo, Omega Moonwatches en andere publiekslievelingen even buiten beschouwing latend?

Goedemorgen Johngo klopt met de klokken die ik nieuw gekocht hebt klopt dat behalve met mijn Breitling Aerospace. Daar. Kreeg ik na tien jaar een hoger inruilt dragen voor dan dat de aanschafprijs destijds was.

Wat mij betreft 1 van de meest ondergewaardeerde merken

1 like

Op leer van Ko:

5 likes

Kleur pakt anders uit dan ik dacht,:+1:

1 like

Heb de zwarte met metaalband, gekocht voor 900 euro nieuw.

Voor dat geld krijg je volgens mij niets beter!

Heb ook nog de strormchaser pro gekocht en ben van plan om kortelings nog enkele Ball klokjes bij te kopen. Is zijn geld meer dan waard.

1 like

Ik kan dit alleen maar beamen, ik sluit het ook niet uit dat er nog een Ball-horloge bijkomt mettertijd.
Stormchase pro, mooie chronograaf :thumbsup:
900,- is een superscherpe prijs voor de Marvelight Engineer II Green Berets, maar deze is toch enkel met de nubuck leren band te krijgen???

2 likes

Neen ik heb deze… geen green berets.

En de pro

6 likes

Ball is top, ben er ook verslingerd aan geraakt :sunglasses:

Sluit niet uit dat er nog zullen volgen :innocent:

4 likes

Mooi horloge, zeker ook met die grijze sunburst. Je hebt hem nu ruim een jaar. Heb je hem vaak gedragen en draag je hem nog steeds vaak? Ben benieuwd naar je ervaringen met dit horloge op de iets langere termijn.

Beste SeikoFrank,

Alles wat ik hierboven over dit horloge geschreven heb, staat nog als een huis na 1 jaar en vijf maand :wink:

Soms komt dit horloge een tijdje niet aan de pols, maar dan ineens is de liefde terug en draag ik de Marvelight dagen aan een stuk. De metalen band moet je in de smaak vallen, maar afwerking van horloge en metalen band zijn subliem, sluiting ook. Grootste nadeel is dat het even goochelen is met hele en halve links voor de ideale ‘fit’ daar je geen fijnverstelling hebt zoals op veel andere stalen banden.
Er was hier ook nog een gevalletje met @GMTplus1 die ook een grey kocht maar een heel andere wijzerplaat had die meer blauwig was dan mijn exemplaar.

Nog een paar sfeershots:

8 likes

Ah, fijn om te horen! Dank!

Schitterend hoor! Ben ook benieuwd naar die blauwe…

250c07c963be254c8a08eca585bf76439f6884b7

6 likes

Mooie kleur die wijzerplaat!

1 like

Whooooo erg erg mooi!

Beiden erg mooi!

1 like