NA: Blancier

Voor acht jaar geleden ben ik besmet geraakt met het horlogevirus. Na div. horloges gehad te hebben, besloten om mijn collectie uit te dunnen, omdat ik een aantal horloges niet draag, maar alleen naar kijk. Waarom… weet ik niet, zuinigheid, te mooi of whatever. Ik droeg alleen als daily beater de Omega PO 45mm, wellicht was het tijd voor iets nieuws.

Een paar horloges verkocht o,a. de PO, Eberhard Traversetolo Vitrè, Certina DS-1. Heb ik mijn Omega ATChronograph geruild tegen een Tudor Grantour Date en besloten maar twee horloges in mijn collectie te houden, maar bij het zien van dit horloge op het HF-verkooptopic, heb ik meteen besloten om het te kopen.
Sinds de Grantour weer bijna dagelijks het HF-forum volgen en alvast naar een andere Tudor aan het kijken. Ben ik nu weer besmet met het virus? Denk het wel.

Houd wel van een clean en simpel horloge, rustig en ingetogen.

Merk: Blancier
Kastdiameter: 42mm
Uurwerk: Molijna handopwinder

Bedankt voor het kijken

20 likes

Stijlvol, mooi, rustig en duidelijk.
Goede keuze! :+1:

1 like

Zeker clean en simpel, wel heel mooi! Geniet ervan!

1 like

Klassieke eenvoud, en bovenal een schoonheid!

1 like

Geniet er van. Heel mooi horloge :+1:

Ik ben z’n oude baasje en heb er heel veel plezier van gehad. Mijn oude voorsteltopic is al bijna 10 jaar geleden realiseer ik me ineens​:+1::sunglasses:

Leuk om te zien alhoewel ik jou foto’s nu al mooier vind dacht ik het toch even aan te vullen😉

Nogmaals heel veel plezier er van

Groet

Gerrit

1 like

Hallo Gerrit,

Leuk om te lezen, heb alleen jou verkooptopic gezien.
Mijn dank.

Mvg. Edbro

1 like

Heel mooie klok! Russisch uurwerk? Kan het ook Molnija zijn?

1 like

Dank je wel, klopt is Molnija handopwinder. Met refnr: 3606 als ik het goed heb.

Mvg. Edbro

1 like

Mooi stijlvol horloge hoor. Geniet ervan.

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze niet alledaagse klok!!
Een aparte verschijning. Goed hoor.
Wel moet ik even wennen aan de positie van de secondewijzer.
Veel draagplezier!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Heel betrouwbare uurwerken. Voor zover ik weet n.o.s. zakhorloge kalibers. De fabrikant stopte ermee in 2007.

2 likes

Heel mooi horloge, zeg. Die zul je veel dragen.

1 like

Mooie aanwinst!

En natuurlijk reden de mijne te laten zien.

[URL=http://s385.photobucket.com/user/Vahalis/media/Horloges/Blancier/DSCN3061.jpg.html][/URL]

4 likes

Dank je wel.
Die van jou is zeer fraai, had ik nog niet gezien hier op HF.

1 like

Kan overigens kloppen. Ik draag 'm ook niet zoveel. Eigenlijk vind ik 'm te groot. Echter, omdat er een verhaal bij hoort is het een blijvertje.

1 like

Inderdaad erg mooi, maar wel wennen ja.

2 likes

Ziet er mooi uit. Geniet ervan!

1 like