NA: blancpain vilerette uit 1993

In 1 jaar 1000 euro waardestijging, van 2500 naar 3500… lijkt Rolex wel !

April 2018
Jaar:1993
Prijs: 2500 euro

1 like

Als ik het goed lees begon het zelfs bij 1500 euro :slight_smile:

lekker dan…

2 likes

@daniel997 Misschien een tip om dit horloge gewoon op Catawiki te knallen. Ik denk dat je daar meer kans maakt.

1 like

Bedankt voor de tip, dat is zeker het proberen waard.

Er zit nog een ethische kant aan de verkoop van dit horloge. Wil je een horloge aan je pols dat ooit eigendom is geweest van de oud-president van Servië die verantwoordelijk is voor de marteling, deportatie, verkrachting en moord op vele duizenden mannen, vrouwen en kinderen tijdens de oorlog op de Balkan (1992-1995)…?

Was me niet eens opgevallen, even opgezocht en inderdaad;

1e poging september 2017

2e poging april 2018

3e poging mei 2019 - nu lukt het misschien wel met een verhoging van €1.000,-

LOL.
Wát ben jij een vervelende moraalridder; de eigenaar van het horloge was stout; niét het horloge of het merk.

Verder is nóóit feitelijk aangetoond dat dit horloge écht van Milosovic is geweest maar dat terzijde.

Jij rijdt zeker óók geen Volkswagen omdat Hitler daar zo’n liefhebber van was?

Last but not least moet Daniel zélf weten voor welk bedrag ie dit horloge te koop zet; none of your business.

9 likes

Hoe zie jij dat dan ?
Niet verkopen maar omsmelten?

1 like

Misschien moet jij het horloge dan maar kopen…

En waarom dan precies?

1 like

Gewoon omdat het kan!

:grinning:

Dat is wel het minste wat je kunt doen

Onzin reactie.

Klopt :grin:
Altijd maar serieus is ook zo wat…
Wel een leuk verhaal, dat van Milosevic.
Eigenlijk zouden er wat foto’s moeten zijn waarop hij het horloge draagt.
Maar ja, dan gaat de prijs weer met 1000 omhoog…

3 likes

Zou kunnen dat hij hem hier om heeft

Ik schreef ook al naar Daniel dat het natuurlijk fascinerend was geweest als het horloge écht eigendom zou zijn geweest van Slobodan Milosovic en door hem zou zijn gedragen!

Dat lijkt niet zo te zijn en misschien maar beter ook gezien de genocide en oorlogsmisdaden die plaatsvonden onder zijn regime… :thinking:

Het kan zijn dat hij daar het horloge draagt, maar wat we zeker weten is welke oorlogsmisdaden deze man op zijn geweten heeft. Omdat een goede foto meer zegt dan 1000 woorden dan maar ff een fotootje van de vele moorden die dit heerschap op zijn geweten heeft
AFBEELDING VERWIJDERD DOOR BEHEER
Misschien moeten jij en Jaroentje ff google raadplegen onder genocide Srebrenica. Misschien dat er dan een moreel lichtje gaat branden. Ik zou een horloge gekocht en gedragen door een dergelijk monster niet om mijn pols willen. Maar ik gun hem jullie van harte…

Enne…, nee ik rij geen VW en ja omsmelten lijkt me een prima plan.

1 like

hoezo moet ik dat? :face_with_raised_eyebrow:

Misschien leer je er nog iets van. :sunglasses:

Ik zou dit horloge ook niet willen dragen. Ik begrijp niet dat men twijfelt aan de claim dat het horloge van de man geweest zou zijn. Zijn naam staat duidelijk op het bonnetje van een van de eerdere advertenties.

1 like