NA: Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388

Erg mooi Ralph, nog steeds de kenmerkende Breitling look terwijl de polished delen niet de overhand hebben. Band is bijzonder fraai en de blauwe dial is natuurlijk de mooiste versie. Draag hem met veel plezier!

1 like

Dank allemaal!:grin: :+1:

Nice, veel draagplezier :+1:

1 like

Erg leuk model en met deze blauwe dial echt af😍

1 like

Goed om te lezen dat je er zo blij mee bent. Veel plezier erbij.

1 like

Zo net bij mijn vaste juwelier geweest in Nijmegen. Die heeft het horloge geïnspecteerd en doorgemeten (amplitude) uurwerk loopt mooi. Voorlopig nog geen service nodig.
De band op maat laten maken en nog een Rubberen Breitling Pro Diver 2 op de kop getikt. Uiteindelijk niet voor de Pro Diver 3 gegaan want toch wat de druk met die tekst. Daarnaast is de Pro Diver 2 binnenkort niet meer leverbaar. Voorlopig eerst maar even op staal dragen. Zo blij als een kind! :grin::+1:

5 likes

Tikkeltje jaloers, wat is de vorige Colt toch een prachtig exemplaar. Jouw mening t.o.v. de nieuwe Colt kan ik mij helemaal in vinden. Hoop deze ook aan te kunnen schaffen in de toekomst al ben ik ‘‘bang’’ dat dit steeds moeilijker gaat worden. Tips zijn welkom en last but not least…veel draag plezier gewenst.

1 like

It’s your lucky day… :wink:

Oeps, da’s dezelfde! Nou ja zeg, doet @RLC 'm alweer weg na al die lovende woorden? :sunglasses:

1 like

I know, had ik gezien. Echter (met alle respect voor de verkoper) zoek ik eentje voor een mindere prijs :relaxed:

1 like

Oké. Succes! :+1:

Prijs is niet in beton gegoten…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mail hem dan even! :sunglasses:

Is overigens niet dezelfde Colt als in het begin van het topic. Die was tweedehands en niet goed. Heb later een nieuwe gekocht bij een AD en die staat nu te koop. :sunglasses:

1 like

Tjonge jonge. Dat overkomt je dus niet alleen met Tudor? :wink: …morgen ophalen hè! Feestje Ralph.

Wellicht vandaag al ophalen 🥳

1 like

:tada: …lekker man! Veel plezier alvast. :+1:

Blijft toch een topmerk hé!
Veel plezier met deze blauwe schoonheid!

Die Breitling is al reeds in mijn bezit en staat te koop. Dit ging over mijn Tudor Black Bay. Verwarrend inderdaad.

1 like

Mijn schuld. Sorry.

Anyhow, veel plezier alvast met de BB en succes bij de verkoop van je Colt44 waar dit topic dus over gaat. Hoewel? Niet helemaal, want je hebt later een nieuwe gehaald ofzo. Over verwarrend gesproken… :wink:

1 like

Deze al gezien :wink:?
Geen blauwe wijzerplaat, maar ook zwart is ontzettend mooi!

2 likes