NA Casio Duro

Gaaf horloge! :ok_hand:
Svp nog een foto met de bezel uitgelijnd. Dank u. Sorry, OCD talking :joy::relieved:

4 likes

Mij valt het niet eens op maar vooruit :slight_smile:

2 likes

Ik vind hem ook erg mooi, maar is helaas wel te groot voor mij. Heb hem al een paar keer bijna gekocht maar tĆ³ch maar net weer niet gedaan. Die zwaardvis vind ik ook wel erg leuk op de wijzerplaat

1 like

Op de foto lijkt tie groter dan in het echt. Ligt denk ik aan mijn fotografie skills. Vind t echt een aanrader, zeker voor die prijs!

1 like

Ik wist niet dat Casio deze maakte ā€¦ iig veel plezier ermee! :+1:

1 like

Mooi hoor :+1:
Gefeliciteerd met deze bang-for-buck klassieker!

1 like

Heb deze ook, ideaal als vakantiehorloge ook! Al regelmatig mee in het zwembad en de zee geweest :slight_smile:

3 likes

Top horlogeā€¦ En ik heb een paar maanden geleden nog de perfecte website gedeeld voor de aanschaf van dit pareltje. En dat is geen schimmige websiteā€¦ Voor 45 euro nieuw in doos en bezorgd. Heb er al twee keer 1 besteld en netjes geleverd gehad. Dus hopelijk heb je niet teveel betaald. En welke websiteā€¦ zoek en gij zult vindenā€¦

1 like

Ik hoef gelukkig niet meer te zoeken, ik heb er nu een! :slight_smile: En voor een prima prijs!

1 like

Mocht je nog op zoek zijn naar de originele stalen bracelet ervoorā€¦ die weet ik ook te vinden :wink:

c9fb553de6fd10e8f40028aeba1764a177830d42_1_281x500

1 like

Dat zou nog wel ā€˜s interessant kunnen zijn dus kom maar door met de tip.

graag ook dan vermelden waar je het allemaal koopt + prijzen ipv geheimzinnig :wink:

1 like

niks geheimzinnigheid, kijk gewoon eens rond hier op HF. Genoeg info te vinden. :rofl:

1 like

hij is wel duurder geworden zie ikā€¦ kost nu 52 euro op je deurmat.

en de originele ss band

1 like

gedaanā€¦

Veel plezier met dit leuke horloge!

Heb hem zelf met plezier gedragen, maar verkocht (aan een HF lid).
als ik dit zo zieā€¦tja dan slaat de twijfel weer toe :wink:

2 likes

Dank je voor de links. Altijd beter dan iemand laten zoeken :). We zijn hier op t forum om elkaar te helpen nietwaar!

Foto maken vanaf oog hoogte, zo zie je hem in het echt ook. Als je een paar centimeter boven je horloge een foto maakt lijkt hij inderdaad veel groter.

Goeie tip, dank!