NA: Citizen NY0040

Ik vermoed dat je gelijk hebt. Die oppervlakten zijn inderdaad groter. Als ik 's nachts naar het horloge kijk dan zie ik wat verschil tussen de minuten en uren wijzer. Ik vroeg mij af of dit opzettelijk was gedaan om tijdens het duiken gemakkelijker de duiktijd af te lezen. Zomaar een gedachteā€¦

Die tip van Miros-Time hou ik zeker in gedachte, bedankt! Ik koop ze meestal via een van onze sponsors. Verandering van spijs doet etenā€¦

1 like

Yep, daā€™s een fijn familieportret!:thumbsup:
BW is Baselworld.:slight_smile: En ja, de Shogun is ook erg gaaf! 't is dat ik al een Sumo heb en misschien nog een keer een MM300 wil. Anders zou ik die ook nog wel 'ns kopen.
En die ā€˜klik met een klokā€™, weet ik alles van. Dat is gewoon heerlijk! Is ook niet uit te leggen aan een niet-WIS!:wink:

1 like

Thx! Weer wat geleerd!

Je hebt het horloge nu een aantal maanden in je bezit, nog steeds naar alle tevredenheid of zijn er bijzonderheden die je inmiddels hebt ervaren? Ook ben ik erg benieuwd naar de webshop waar je het horloge hebt besteld, kun je dit delen?

Hi, ik heb het horloge vrijwel niet gedragen omdat ik daarna wat andere horloges heb gekocht die vaker gedragen worden. Maar de keren dat ik de Citizen even om had beviel die heel goed. Af fabriek een goede gelijkloop en opvallend comfortabel.

Ik heb het horloge gekocht via eBay bij Watcheszon. Succes en een mooie dag!

Dank, dat klinkt toch wel positief. Ik ga de shop meteen een bezoekje brengen!

1 like

Alvorens dat te doen, zou ik eerst even hier naar kijken:

http://forums.watchuseek.com/f21/citizen-ny0040-caseback-not-stamped-1952401.html

1 like

Storm in een glas water. :wink:

2 likes

Hi Lencoth, twijfel jij aan de echtheid van jou Citizen? Begin april heb ik van jou een linkje ontvangen van deze aanbieder waar jij de NY0400 ook had gekocht. Toen ik de eerste pagina van jou WUS link zojuist las moest ik erg hard lachen. Ik dacht, het zal toch nietā€¦ Bleek storm in een glas wateršŸ¤—

Paniek om niks is wat ik lees.

1 like

Nee! :wink: Maar ik vond dat je het artikel beter vooraf kon lezen, dan achteraf :wink: Zoals ik dusā€¦

Mooi, dan zijn we het erover eens dat @Hoog daar gerust een horloge kan kopenšŸ˜‰

1 like

Heeft iemand nog een linkje?
Die watcheszon heeft volgens mij niks meer.
Ik ben ook al een tijdje naar dit type op zoek, maar ze zijn nergens meer te vinden.
Volgens mij stonden ze een tijdje geleden op creationwatches nog te koop voor ā‚¬125, en ik heb nog steeds spijt dat ik er toen niet gelijk 1 gekocht heb.

Bij Amazon Duitsland zijn ze er nog, niet al te duur. Voordeel is dat je ze dan met een Duits/Engelse datumschijf krijgt, vind ik iets leuker dan de Engels/Chinese variant die je vaak op eBay ziet.

Ook bij Siebel zijn ze er nog, voor ā‚¬229. Is wat duur, maar donderdag is er een ā€˜family en friendsā€™ dag en krijg je 25% korting.

Mooi verwoord en prettig om te lezen!

1 like

Mooi verwoord en prettig om te lezen!

Haha, nou ik schrok wel even toen ik het artikel opende, zo van ik wil weer eens watā€¦

@luuk, bij Amazon.de en Siebel zie ik zo snel niet de 09W variant met de lume wijzerplaat?

Fraai klokje, leuk verhaal!

Omdat je lume foto niet knalde, doet de mijne de groetjes:

Dit is de derde die ik koop, mijn vrouw geeft terecht aan dat ik meer koopziek ben dan zij :wink:

4 likes

Yobokies verkoopt saffierglas! Wel zelf plaatsen. Alternatief is taucheruhren.de.

Ik heb er ondertussen ook 1 kunnen bemachtigen. Zeer tevreden van tot nu toe. De lume is geweldig, maar ik vind de kleur van de wijzerplaat sowieso wel erg mooi en eens iets anders.
Ik heb gisteren zitten proberen om de band eraf te krijgen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt :frowning: Ik wil uiteraard ook niet teveel geweld gebruiken en schade voorkomen. Ik zou m wel graag op een nato band willen zetten, want dat gaat echt prachtig zijn.

Dun aardappelschilmesje werkt vaak het beste.

Veel plezier ermee!:grinning: Is een fijn horloge!:thumbsup:

1 like