NA: Damasko DA34 (pic heavy)

Fijn dat het eindelijk opgelost is en je kunt genieten van je NA.

Wat die stalen band betreft: ik ben liefhebber van stalen banden, maar dit vind ik met afstand de lelijkste die ik ooit gezien heb. My bad waarschunlijk.

Die kan je gewoon op de site van Damasko bestellen.

“Ik kon op zeker moment een goede deal voor een nieuwe maken met een kudde banden en toen ging het snel.”

Daar doelde ik op.

Dank

Gelukkig mag jij hem niet om :stuck_out_tongue:
Maar ik vind hem erg mooi. (anders had ik hem ook niet gekocht). Het is gewoon een oyster style waar de centerlinks wél symmetrisch scharnieren.
in tegenstelling tot:

Maar dan beter gemaakt. En háást niet krasbaar. En sneller verstelbaar met een torx dan dat je de microverstellingen van een sluiting bijstelt. En een blinde sluiting.
Het enige waarvan ik me afvraag of het mooier zou zijn is als hij wél een “taper” zou hebben van 20 naar 18, maar het is prima zo.

Alle verkrijgbare banden staan op Damasko.de. De diverse leveranciers hebben ze vaak niet allemaal op de website staan maar leveren ze wel. Ik wilde de banden gewoon met een damasko sluiting hebben.
De distressed vintage band is 4,5mm dik, maar echt supersoepel, heerlijke band.

Ik draag de stalen band eigenlijk het vaakst tot nu toe.

Goed zo :slight_smile: Welkom op HF trouwens. Er zijn er hier velen die een voorsteltopic waarderen, kun je mooi laten zien wat je al hebt. Of wat je graag nog meer zou willen naast een DA34.

Thanks! zal ik zeker doen :slight_smile:

Mooie duidelijk afleesbare klok, veel plezier er mee, :+1:

Heel erg gaaf horloge. Een tank! Super clean ook. Heel veel draagplezier ermee. Ik ben ook wel gek op dit genre, volgende week komt de Sinn 140 St binnen. Review komt zsm :+1: