NA: De honger is voorlopig gestild

Van een forumlid dit prachtige horloge overgenomen :slight_smile:.

Een omega seamaster met doos en papieren.

Om de pols

48 likes

Goed gekocht veel plezier ermee.

1 like

Prachtig! :ok_hand: Van harte, daar kun je voorlopig mee voorruit :wink:

Mooi hoor. Past goed om je pols.
Hoeveel cm is je pols ?

Erg fraai, het is en blijft een kwestie van smaak, zoals elk horloge, maar ik vind het klassiek tijdloos. Heel veel fijne tijd gewenst!

Nice, proficiat!

Van Harte. Goede koop. Ook gehad, meest comfortabele klok ooit (in mijn bezit natuurlijk :wink:

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.

Veel draagplezier toegewenst.

Prachtige klok! Gefeliciteerd en heel veel draagplezier!

Zou dit horloge ook echt super graag willen hebben. Combinatie van staal en blauw blijft mooi.

Heel mooi. Heb laatst zijn automatische tweelingbroer aangeschaft. Ik vind het een heerlijk horloge, zit goed om de pols, mooi zwaar. Geniet ervan.

prima klok, was mijn eerste echte. Gekocht in 1994, komt ie een paar jaar later ineens in die Bond films… :disappointed_relieved:
enige nadeel was de slechte grip op de bezel, wel erg waardevast, na 21 jaar verkocht voor meer dan de nieuwprijs.

3 likes

Ik heb de zwarte met sword hands.
Dat van de lastige bezel kan ik bevestigen. De nauwkeurigheid van het gangwerk (quartz), daar moet je blijkbaar geluk mee hebben. Bij sommigen is er een afwijking van enkele seconden per maand, bij mij is dit eerder in een afwijking van meerdere seconden per week.

Ik merk dat de prijs inderdaad redelijk omhoog aan het gaan is, maar weg nog redelijk.

Mooi!!!
Van harte !

Blijft een prachtig horloge.
Zit heerlijk om de pols en verveelt niet

Proficiat!

Goede koop! Heb er zelf ook één en het draagcomfort is perfect kan ik je zeggen!!

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een gezaghebbende aanwinst!!
Veel draagplezier.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Gefeliciteerd, blijft een prachtklok!

Mooi zeg, veel plezier er mee!

Erg mooi. Tijdloos en kan overal bij.
Geniet er van!
Gr.Wander