NA: De SKX is dood, lang leve de SKX killer?

Dat zeg ik. Jammer, want je neemt een ijzersterk entry level ding, en giet er de pretentie over dat het meer is dan dat.

Da’s met zo sneu als een 13 jaar oude Polo met spoilers, racing strepen en rims modden. Het blijft een klein kut autootje. In feite een bezigheid voor petten.

Koop dan gewoon een MM. Of een Porsche. :grin:

6 likes

Ik vind het ook erg leuk om te doen.

3 likes

Ik heb wat rondgekeken maar de Mini Turtle is bijna niet mooier te modden.

Er zijn geen rustigere wijzerplaten (zonder X of Padi etc.) die passen denk ik.

3 likes

Ok. Dat zag jij met je mod ogen?

Aangezien een full size Turtle plaat past zijn de mogelijkheden eindeloos :sunglasses:

3 likes

Het sleutelen waardeer ik als hobby.

Mar wees eerlijk, ik ben los van horloge hobbyisten in de laatste twintig jaar nog maar één 007 tegen gekomen in het wild. :grin:

Ja. Laat eens een paar mods zonder X en Padi zien?

Die foto van jou had ik al gezien.

1 like

Gebruik je fantasie, niemand heeft het nog gedaan

Dit is de wijzerplaat van een SRPA21, de echte Turtle PADI. Daar zie je dat een full size plaat past ergo…

…dit is onzin. Zelfs een Sumo/Shogun/MM300 plaat past erin en dat noem ik mooier. Ik vind de markers van de mini Turtle niks.

Maar jij hebt volgens je vrouw twee plekken. Op de bank met een controller in je handen of aan je bureau op HF :joy:

Ik zie er vrij veel om mij heen.

4 likes

Heh. Je onderschat mijn werkomgeving. :grin: Ik zie wel dagelijks submariners aan de polsen van middelbare pakken.

2 likes

Blij dat wij het eens zijn :wink:

4 likes

Is deze al langs gekomen €230,- de Orient Kano

10 likes

Ooooeh… Die rooie is tof.

2 likes

De mijne kwam gisteren binnen. Is 12 dagen onderweg geweest, eerst vanuit HK naar de UK en toen naar Klokkengek. Grappig is dat het UK naar NL traject langer duurde dan het HK naar de UK traject. :slightly_smiling_face:
Ik heb hem vandaag de hele dag al om en vind het een fijn horloge aan de pols. Ook de lume is uitstekend en het is fijn dat je deze kunt opwinden en de secondewijzer kunt stoppen. Gezien de prijs vind ik het een aanbevelenswaardig horloge! :+1:

18 likes

Ik ben blij dat je er blij mee bent, zeker ook omdat het genant zou zijn als je tot de conclusie was gekomen dat ik het onterecht op had zitten hemelen. :slight_smile: :+1:

Veel plezier er mee!

7 likes

Dank je wel! :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

Ik vind 'm echt heel mooi, vooral de rode. Terwmijl ik nooit verwacht had voor rood te gaan met een horloge. Ik dacht sowieso dat ik klaar was met nieuwe horloges kopen…

2 likes

Jaa… die rode :heart:

2 likes

Gaaf ding, en mooi review. Feit is dat ik net 3 dagen een skx007 heb anders ging deze direct op 't verlanglijstje

1 like

Ach, ik heb de 009 en deze, dus het één hoeft het ander niet uit te sluiten. :grin:

1 like

Nee maar mijn bescheiden studenten budget staat dat voorlopig niet toe

2 likes

Ik vind hem leuk, behalve het loepje. En dat vind ik dan ook gelijk zo slecht dat daarmee het horloge omlaag dendert op mijn verlanglijst.

Los daarvan vind ik @HanDavinci zijn mods mooi om te zien. Zeker de roze SARB037 DJ, maar die zou ik ook zonder loep houden.

2 likes