NA: een erg rosé Movado

18k rosé gouden Movado Deluxe ref. R8483 uit de 50er jaren met massief gouden geguillocheerde wijzerplaat. Inhouse bumper automaat en verschroefde bodem. Zéér markante wijzerplaat.

Was een totale gok, want uit de foto’s viel niks op te maken. Plaat bleek mint te zijn, enkel het glas is zwaar bekrast (en kroon moet vervangen worden).

Ik ben verguld.

Met z’n Longines Conquest Deluxe broer

25 likes

Wow… Wow… Behoorlijk opzichtig. Wel een mooi uurwerk…

Mooi horloge zeg, gefeliciteerd.

Mooi hoor! Veel plezier ermee!! Glas valt wel mee toch…

Mooi hoor, zo’n horloge met een duidelijk eigen smoel!

Ik heb al behoorlijk zitten polywatchen natuurlijk :slight_smile:

1 like

:grinning: dagikalwel, geweldig horloge!!

Niet bepaald een grijze muis, maar wel wat voor de juiste feestelijke setting! Enjoy!

Bijzonder design, prachtig!

Ze is mooi, proficiat!

Zeer fraai horloge hoor. het is niet mijn stijl maar een gave wijzerplaat en prachtige conditie :thumbsup:

Behoorlijke acquired taste, maar ik begin ze te waarderen. Vooral die ongewone details, zoals die subdial versmolten met die vierkant. Sexy uurwerk, ook.

Mooi dat je ook stug vasthoudt aan een thema. Toont een zekere mate van discipline.

Als ik het geld had, kocht ik me scheel aan alles wat enigszins interessant was: “Oeh, een alarm”, “Ooh, een triple date”, “Ah, een high-beat”. Dat laatste was de gedachtegang achter m’n Seiko Lord Marvel.

Ik weet het niet of ik het mooi of lelijk vind…Wel heel gaaf in ieder geval

Mijn beste,

Proficiat!!
Apart horloge hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Erg mooi, ik dacht al dat het wel wat voor jou was! Gaaf!

Heel bijzonder dit model, gefeliciteerd met deze aanwinst!

Dat kan ik me voorstellen met zo’n bijzondere aanwinst. Veel draagplezier gewenst.

Jezus wat mooi!

Heel mooie klok, lijkt wel een nieuwe. :ok_hand:

Komt nochtans uit 1954. Ongelofelijke staat inderdaad.