NA: Eindelijk de knoop doorgehakt Tudor Pelagos is binnen!

Goeie klok!

1 like

Gefeliciteerd man! Erg mooie klokā€¦

1 like

Prachtig! Van harte!

1 like

Gefeliciteerd met deze schitterende aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met je Tudor en met je afstuderen! Goede keuze gemaakt want echt een horloge dat bijna wel met alle gelegenheden kan worden gedragen.

1 like

Mooi ding :wink:

1 like

Gefeliciteerd, dikke watch!

1 like

Onder de noemer ā€˜Ik heb m zelf ookā€™: een topper is en blijft 't! Heb op t punt gestaan m te verkopen ivm een andere knaller, maar heb hier toch van afgezien.

Tweemaal proficiat!

1 like

Heel mooi! Gefeliciteerd, ook met je afstuderen!

1 like

Hij is lekker !
Van harte met de studie en de pelagos !

1 like

Van Harte Gefeliciteerd met je afstuderen, een echte mijlpaal en een prachtig blijvend cadeau, heel mooi!

1 like

Oef, ff spannend om het topic te openen omdat de titel nog niet bekend maakte om welke versie het ging. Had stiekem gehoopt op de LHD omdat deze nu vooral in de belangstelling staat, maar was des te meer verbaasd dat het de 2-liner is.
Heb je deze afgelopen december nog gewoon nieuw in doos kunnen kopen bij een AD, of 2e hands bij de AD (zie wel een paar kleine spoortjes op de band)?

Gefeliciteerd met het afstuderen en uiteraard heel veel draagplezier gewenst, de Tudor ligt superlekker op/om de pols en zou ook mijn voorkeur hebben boven de Speedmasterā€¦goed gekozen! :slight_smile:

Hele mooie en vooral dikke klok, gefeliciteerd (twice).

Ik vind de Pelagos erg mooi, gefeliciteerd. Speel zelf ook wel eens met de gedachte om er een te kopen. Zoals anderen ook zeiden, samen met een Speedmasterā€¦:heart_eyes::grin:

1 like

Nice!

1 like

Proficiat! Goede keuze, 2liner blijft de mooiste pelagos.

2 likes

Super!! Lekker van genieten.

1 like

Nice, top aankoop. Wat was de reden om voor een 2 liner te kiezen?

1 like

Goede keuze, prachtig :+1:

1 like

Proficiat Martijn!

1 like