NA: Enicar Seapearl Ultrasonic 'Pie-Pan?´ in 18 Karaat Geel Goud

:+1:

Dat doet hij volgens mij niet als er geen ander bericht tussen staat…

Heb geen idee, was maar een grapje. Vind het een irritant systeem. Quotes vind ik gemakkelijker voor het doorlezen.

Heeft veel weg van een PiePan, de binnenkant is echter wel gewoon een cirkel en geen dodecagon zoals bij de Connie PiePans. De opgelegde puntjes geven de dodecagon wel weer.

‘Mag’ ik deze een Pie Pan noemen? Ik weet het niet :stuck_out_tongue: Ik laat het aan een PiePan expert :wink:

Titel even aangepast zodat we nog een antwoord krijgen ook :wink:

Als het gewoon een “platte” wijzerplaat is, is het ook geen Pie Pan lijkt me :slight_smile:

Nee is niet plat is echt wel volledig weggebold aan de zijkanten. Maar sommigen zeggen dat Pie-Pans moeten inhouden dat de zijkanten vlak zijn en niet gebold.

2 likes

Mijn beste,

Wederom een goed gemutste verworvenheid!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Ik ben er zo eentje van :slight_smile:

Ik vermoed dat er een AR 1009 of 1011 inzit. Hij ziet er echt nog prachtig uit.

Mijn vader heeft een Enicar Sport in goud die van mijn opa is geweest. Gouden Enicar’s zie je inderdaad bijna niet, ik denk dat de meesten zijn omgesmolten omdat dit merk nog niet zo lang collectible is…

Wel dermee. Het moet effectief een taartvormpje zijn vind ik. Dit is een Pan dial, geen pie pan dial ahhaha

1 like

Mooi hoor een gouden Enicar en ziet er nog prima uit, prachtig!

Mooie vondst!

Een zeer fraai exemplaar ! POW ! Zou graag een fotootje willen zien van de bodem met klaver engraving. Mijn ENICAR dresser 40 mm. heeft ook zo’n klaverlogo. Ik vroeg mij af staan er ook goudkeurmerken in ? greets nitraM.

Doe ik zsm. Mijn klaver engraving is gans anders :wink: uiteraard goudmerkjes. Aan de buitenkant van de caseback en een merkje in de lug.

Mooi ding!!

Maareh, vijf herexamens :fearful:

Je klinkt net als mijn moeder :wink:

3 likes

Prachtig horloge en idd enicar zit behoorlijk in de lift de laatste tijd.
Suuk6 met je herexamens.

Prachtig klokje gefeliciteerd , succes met je herexamens .

Wat een prachthorloge! Ben normaal voor herenhorloges niet zo van het goud, maar deze aanwinst kan het zeker hebben.