NA: Flieger - G.M.Y.D. Mod #3 ✨

Na een tijdje wikken en wegen, het blauwe deel van ons geliefde forum afstruinend, had ik mijn zinnen gezet op een flieger. Eind vorig jaar greep ik net naast een schitterende Laco Augsburg die hier in het blauwe deel werd aangeboden, maar dat het een flieger moest worden, was zeker. :airplane:

Regelmatig zag ik schitterende exemplaren voorbij komen hier op HF, de sociale kanalen of YouTube. Maar het was het net niet, of ruim boven budget. Maar vooral dat laatste :rofl:

Ik had aandachtig het mooie topic van forumgenoot @GiveMeYourDough doorgelezen, meerdere malen zelfs, betreft zijn flieger-mod #3. Maar nooit van gekomen om de onderdelen te bestellen.

Afgelopen week zag ik, enigszins tot mij verbazing, dat GiveMeYourDough zijn schitterende creatie te koop aanbood. Na het lezen van dat topic heb ik de beste man meteen een PM gestuurd en al snel mocht ik het schittende project in ontvangst nemen van een allervriendelijkste pakketbezorger. Alle complimenten voor @GiveMeYourDough; foto’s doen het horloge te kort, al doe ik hieronder toch een poging… Wat een schitterend horloge, die gesierd wordt door een prachtige sunburst dial die qua kleur niet echt te omschrijven is. Het zit ergens tussen blauw, paars en soms een tintje grijs. :ok_hand: De bandkeuze ben ik nog niet uit, maar misschien hoeft dat ook niet… Door de geschroefde bar tussen de lugs zijn banden wisselen een fluitje van een cent en volgens mij is dit horloge een echte #bandenslet :face_with_hand_over_mouth:

In het horloge draait als basis en NH35, die zich inmiddels ruimschoots als werkpaard heeft bewezen. De afmetingen van de kast zijn 41mm diameter, lug-to-lug van 50mm, bandbreedte van 22mm en een kastdikte van ca 13mm. Gecompleteerd met een vlak saffier en gepolijst afgewerkte kast. :sunglasses:

De collectie krijgt langzaam wat vorm, na een jaartje HF. Mij rest nog @GiveMeYourDough te bedanken dat ik over zijn creatie mag waken en hieronder wat plaatjes te droppen.

Kiek 'm shinen dan :sparkles:

Bedankt voor het lezen :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Heel mooi!

Oef, en die lume ook. Mooi hoor. Mooie collectie.

Gefeliciteerd!

Dank u :hugs:

Thanks :pray: probeer nu een rustige maar constante koers te varen richting een gevarieerde collectie

1 like

Veel plezier ermee … mijn enige serieuze horloge is ook een Flieger ( Stowa )

Je 3-set verzameling is mooi in balans zo … lekker gevarieerd :+1:

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve aanwinst!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een levendige tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Thanks :pray: heb overigens nog wel wat andere horloges, maar dit zijn de 3 courante horloges, die ik alle 3 via HF heb verkregen sinds ik hier lid ben

Dank u woordenkunstenaar :pray:

1 like

Voor de geïnteresseerden, hierbij het topic van de creator; NA: mijn 3e mod, Project Flieger 🛩 (verslag op bericht 60)

1 like

Mooi heur! :star_struck: Die verschillende banden geven 'm duidelijke een andere smoel, erg leuk.

Geniet ervan…

Ja inderdaad een echte bandenswapper :sunglasses: hoewel zwart leer of mesh 'm t het beste staat imho

Ik ben ook nog steeds verbaasd haha. Zoals ik al zei zou ik hier wel eens spijt van kunnen gaan krijgen :persevere:

Gaaf zeg op die mesh, dat had ik zelf nog niet bedacht :ok_hand:t3:

Maar hij is je gegund, ik denk dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen. Ik hoop dat je er net zoveel plezier van hebt als ik.

Dank je :pray: mesh staat 'm inderdaad ook goed. Ik ben er blij mee, mooie aanvulling in de collectie die veel draagtijd gaat krijgen :ok_hand:

1 like

Echt een heel mooie aanwinst .Veel draagplezier

Gefeliciteerd :ok_hand:

Veel draagplezier :+1:

Leuke collectie trouwens zo. Van alles wat :ok_hand:t3:

Dat is nu eigenlijk een beetje de insteek. Variatie in kleur en stijl :upside_down_face: hier nu van genieten en dan is de volgende stap een field of dress watch.

1 like

Nou vooruit dan; omdat ik er zo happy mee ben :kissing_heart:

2 likes