NA: From Russia with Love

@SwedishChef, die heb je wel nodig. Alleen weet je het nog niet. :man_facepalming:t2:
Ik heb hem niet nodig, ik heb al een watchroll, en toch heb ik hem ook nodig… snap je?

1 like

Je helpt niet, Thomas. :wink:

1 like

Nou @Svennos… die MrHaidukoff heeft denk ik dankzij jou goede zaken gedaan. Heb zojuist de allerlaatste lederen watchrol besteld :astonished:

3 likes

Wees me dankbaar. De leren watchroll zat vanmorgen al in mijn mandje, maar ik ben toch voor een canvas gegaan. :wink: :+1:

2 likes

Haha… dank u. Ik kreeg idd een melding dat hij bij 7 personen in het mandje lag.

1 like

Grappig, dat had ik vanmorgen ook. Vroeg me al af of dat klopte…

1 like

Dat had ik ook… ik zag dus wel dat ze nu in leer uitverkocht zijn. Denk dat MrHaidukoff vanavond wel weer achter zijn naaimachine kruipt, dan zijn ze uiteraard zo weer leverbaar :wink:

1 like

Het geitenleer waar die van mij van is gemaakt is inderdaad nu op. Hij heeft echter wel weer een hele lading nieuw leer binnen gekregen en zal later deze week het erop zetten inc nieuwe modellen.

2 likes

Zojuist deze bordeaux rode Horween bij hem besteld voor me Speedy. Ben benieuwd!!

4 likes

Vandaag is de mijne na een vrij langdurige reis eindelijk afgeleverd. Ik ben uiteindelijk voor de canvas variant gegaan. Ook niks mis mee, zeker niet voor dat geld. Kan ik eindelijk fatsoenlijk op reis met mijn horloges. :+1:

Bedankt voor de tip Sven!

7 likes

De Rus is druk geweest! @royke74 heeft hem vandaag ook binnen gekregen!

Mooi hoor! :+1:t2:

1 like

Yep! Bedankt voor de tip @Svennos
Netjes verpakt geleverd … ziet er top uit

3 likes

Prachtige Seamaster btw! Deze zie je niet veel.

1 like

Thanks! Een soccer time uit ‘69. Ben ik nog altijd erg blij mee.

1 like

Nu ook me bordeaux rode bandje binnen van deze Rus! Wat is Horween leer lekker zeg! (Smaakt naar meer)

5 likes

Mooi!

Geweldige combi! Heb ik al eens gevraagd waar dit bandje van komt? #durftevragen!

Dat mag hier. :wink:

Weet ik :wink:, maar zag het hier en weet niet of ik deze post dan kan ‘taggen’…

:point_up:

1 like