NA: H. Moser & Cie Mayu Palladium

“op Moser gestoten”

Houd het op ‘gestuit’
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi horloge ! :watch::+1::slightly_smiling_face:

1 like

De Pioneer Centre Seconds, maar dat is meer richting €8.000 zie ik. Dan vergis ik mij. In Singapore meen ik lagere prijzen gezien te hebben, maar nogmaals, ik zal het fout hebben. Niet precies opgeslagen in elk geval.

Een grote wauw! Weer eens wat anders dan de meute :wink:

@Motormuis Wat gaaf dat je deze mensen kent! Het is een kleine club van in totaal 60 man begrijp ik. Lekker brutaal ook. A propos nieuwe instapper - bedoel je niet de Pioneer Centre Seconds? Die is in staal, maar is retail rond 12.000 dacht ik.

@Bidle thanks voor het delen - dit filmpje had ik inderdaad ook gezien en met aandacht bekeken om een beter idee te krijgen. Mooi dat Watchfinder net dit model eruit pikt. Sowieso fijne fimpjes altijd van ze.

Alle anderen: veel dank, het is idd van de gebaande paden. Naast een klein aantal Rolex horloges in staal vond ik het tijd voor iets bijzonders. Het is allemaal veel geld, maar het feit dat het edelmetaal is en de kop er ruimschoots af is (Moser schrijft flink af - retail van het Palladiummodel was toentertijd meer dan 20.000 euro) geeft rust. En om vergeleken hiermee een daadwerkelijke stap omhoog te kunnen maken kost vrijwel het dubbele. Dus dit is binnen het gestelde budget, voor mij althans, as good as it gets.

Nu twee Mosers hier geloof ik? @jpramana

2 likes

Ja die bedoel ik, maar op chrono staat er een voor ca. €8.000 en dat komt meer in de richting zoals ik mij dat in Singapore herinner. Zelfs dat model is een schoonheid en kan wedijveren met de afwerking van Grand Seiko. Zelf gezien. En het zijn zeker toffe lui, erg met de voetjes op de grond.

1 like

@Ravvie heeft er ook een :ok_hand:

3 likes

Ik kan niet wachten wat @Tissot62 Coenraad hierop te zeggen heeft!

1 like

Ah ja, retail is 10.000 zie ik. Op Chrono zit een Tsjechische meneer die enkele Endeavours nieuw voor 8-9 aanbiedt. In roségoud. Vanalles te koop dus.

1 like

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge! :smiley:

Heel, heel, héél erg mooi! Van harte gefeliciteerd met je aanwinst!
En heel veel draagplezier gewenst!

Had ik al gezegd dat ik hem heel erg mooi vind?

1 like

Fenomenaal!! Geniet ervan.

Prachtige plaatjes en extra punten voor de kudu band :+1: Paar schoenen van, dus ook maar eens zo’n band scoren


Oef
 :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Sjiek.

Pfff.
Nu wil ik er ook een

10 likes

Prachtig :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Tijdloos design. Kan me voorstellen dat de wijzerplaat mooi speelt met het licht. Geniet ervan!

Moser is echt mijn grail merk. Vind hen zo origineel en gaaf. Technische perfectie. Fantastische aanwinst!

2 likes

Waanzinnig mooi!

Super mooi!!!
Hoop ooit eens een in het echt te zien