NA: Hanhart Pioneer Monocontrol

Schitterende klok en heel mooi verhaal!

1 like

Wauw Victor,
Wat een mooie post! Leuk dat je dit toch wat onderbelichte merk even aan het voetlicht brengt.

Prachtig horloge en bedankt, was erg leuk om te lezen,
Jan Hanhart

2 likes

Geweldig review van een prachtig merk ,gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:

1 like

Alles is hierboven al gezegd, bevlogen review van een bijzonder horloge👍

1 like

Heerlijke review en prachtig horloge!

1 like

Heerlijk verhaal en een zeer mooi horloge.

1 like

U bent niet echt kort van stof. Daarom ben ik gegaan voor de samenvatting door plaatjes te kijken. Hanhart is een leuk merk, geniet ervan👍🏻

[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/4B406F33-9A61-4149-921F-7B73A5089A74_zpsz1hura0e.jpg.html][/URL]

1 like

Je gaat me nu toch niet vertellen dat je de Shogun gaat verwaarlozen heh … :cry: :grinning:

Over de Hanhart, ik heb een beetje moeite om dit horloge merk aan mijn hart te drukken. Er is iets aan het ontwerp/uiterlijk van de klokjes waar ik aan moet wennen.
Deze review en de plaatjes hebben dat wel iets verbeterd moet ik zeggen. Ik ga er eens wat vaker naar het merk kijken.

Thanks

1 like

Mooi verhaal over een prachtig horloge. Ik vind de bezel erg mooi. Enne, afschrijving?
Vast wel.
Heb je hier plezier van?
Zeker weten :grin: (en dat Is onbetaalbaar).
Veel plezier er mee!

1 like

Leuk verslag! Zeer fraai horloge. Geniet ervan!

1 like

Fantastisch verhaal, eerlijk waar met smaak gelezen. En gadverdamme nu wil ik er ook een. Je wordt bedankt.:metal::stuck_out_tongue_winking_eye::metal:

1 like

Iets moois is altijd emotie, zo ook hier…
Vind het merk al langer mooi maar zo poëtisch verwoord geeft het dit merk toch een extra dimensie

1 like

Ben normaal gesproken niet zo van de chronografen, maar deze vind ik wél erg mooi, direct al.
Leuk verhaal ook!

1 like

Prachtige klokken maken ze. Met name de rode knop maakt hem in mijn ogen speciaal/uniek. Ik sluit niet uit dat mijn volgende Chrono een Hanhart is.
Gefeliciteerd!

1 like

Ik heb dit stukje historie met plezier gelezen. Bedankt voor de moeite die keer hebt genomen voor het schrijven, en veel plezier van dit stukje nostalgie om je pols.

1 like

De review en de foto’s zijn bijna net zo mooi als het horloge, wat een prachtding!
Het grappige is dat ik eerdere reviews gelezen heb die me niet echt wat deden, maar nu begint de portemonnee te kriebelen.
Veel plezier met dit prachtstuk!

1 like

Wat een ongelooflijk prachtding! Heel erg mooi, gefeliciteerd met de aankoop. Ik googlede gelijk maar even naar de prijs en oef… :sweat: leuk voor later, als ik ‘groot’ ben!

Amen. Mooi gezegd. Don’t take any guff from these swine, man…

1 like

Prachtige klok, nog mooier verhaal. Denk niet dat deze snel weg gaat :wink:

1 like

Wat een prachtig bevlogen verhaal; het is wel duidelijk dat je de juiste keus gemaakt hebt!
Ik heb zelf ook de neiging om afwijkende dingen te kopen en niet voor het geijkte te gaan, al is deze klok voor mij wat te klassiek. (en een beetje te duur :grin:).
Heel veel plezier met de aanwinst!

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Betreffende Edit2: zelf geen oude overwogen?

Groet,
De HF-Vixaguy

1 like