NA: Hanhart Pioneer Monocontrol

Ik wil er wel eens een passen ooit. Ben bang dat het te groot voor me is. Maar mooi spul.
Bedankt voor het uitgebreide schrijfsel!

1 like

Thnx All, voor de fijne feedback. Goed om te lezen. Ik zal enkele reacties nog beantwoorden maar wilde jullie ook nog die kromme wijzers laten zien:-);

Gaaf toch?!

5 likes

Prachtige klok zeg!

1 like

@marijn, @El_penumbra, @Motormuis, @Roger_Beep, @Edwinek

Mocht je ooit naar een Hanhart gaan kijken, waarom niet🤗, hou er dan rekening mee dat de zwarte wijzerplaat echt beter afleesbaar is. De reden dat ik zilver heb gekozen komt omdat ik al een enigszins vergelijkbaar horloge van Dubay & Schaldenbrand heb. Stukkie kleiner en ca. 20 jaar ouder;

6 likes

Bedankt! En hoe mooi kan een naam zijn.:upside_down_face:

1 like

Klopt.

3 likes

Graag gedaan Victor. Ja ik vind het altijd weer grappig. Familie komt ook uit Zwitserland, maar helaas geen connectie met het mooie merk.:smiley:

1 like

De Shogun krijgt een paar dagen welverdiende rust. Maar ik kan je wel vertellen dat de Seiko een van mijn fijnere aankopen is geweest!

Mooie avond!

Bedankt voor je compliment. En goed om te merken dat over bovenstaande nog geen flauwe grappen zijn gemaakt! Oeps…:zipper_mouth_face:

1 like

Ik heb al een DJ met zilveren plaat dus er komt nog iets met zwart naast.

Afleesbaarheid van de tijd is bij mij nooit een reden voor m’n keuze. Ik kijk zelden hoe laat 't is. :wink:

1 like

Ja maar ik vind de jouwe veul mooier!

1 like

Ik stiekem ook. Maar ik zoek een mannelijke reden om de enige met een zilveren wijzerplaat te blijven.:relaxed:

1 like

Nee, dat heb ik niet overwogen. Hoe ontzettend mooi ik ze ook vind, ik durf dat nog niet aan. Wellicht komt er ooit nog eens een mooie vintage.

Ik had inderdaad vanuit de zoekfunctie o.a. jou Vixa gezien. Erg gaaf horloge. Heb je die nog? Mooie avond!

1 like

Hahaha

1 like

Hoewel ze super zijn, zijn het natuurlijk geen horloges voor dagelijks gebruik. Ik snap je wel (al heb ik liever een auwe).

Jazeker, ik heb mijn Vixa nog! Ik kan me niet voorstellen dat ik deze ooit weg doe. Ik draag hem nog regelmatig, vorige week nog:

4 likes

Fantastische verhaal, een prachtig horloge.
Bedankt en groet, Bertjan

1 like

Flauwe grappen? Ben je gek?! Ze zouden allemaal een moord plegen hier, voor zo’n rode knop…

1 like

Ik heb vandaag nog een paar keer naar jou klok gekeken maar zo’n auwe is meer dan aardig. Wie weet…

Prachtig horloge, zeker door het verhaal! Geniet er van!
Prachtig verhaal ook. . En afschrijving? Een dagje weg met de kids is ook een afschrijving… :grin: Maarre, het is het dubbel en dwars waard! Dus niks van aantrekken van die afschrijving, mij blijf je hebben als lezer :slight_smile:

Joh, ik neem ze meestal allemaal weer mee naar huis…:joy:[quote=“koetsjh, post:59, topic:85991”]
mij blijf je hebben als lezer :slight_smile:
[/quote]

Thnx! Wordt zeer gewaardeerd!:thumbsup:

1 like