NA: Heuer CS3111: wauw, wauw, wauw

Ik zou Sandra een heeeele mooie laten maken. Ze heeft op het moment zalmhuiden. Zou imo fantastisch staan.

6 likes

Idd een goede kwaliteit tandenstoker schuin afsnijden met een heel scherp mesje zodat er een scherp kantje aan komt zodat je iets dieper tussen het glas en de kast kan komen :+1:.
En trouwens, prachtig horloge!

1 like

Gefeliciteerd met een prachtige NA!

36 millimeter valt zo te zien uitstekend op de pols. Mooi, man! :champagne:

2 likes

Staat niet in het midden :wink:

Mooie NA om de pols👍

Leuke aankoop, geniet ervan!

Mooi horloge, misschien schoon maken met een ultrasoon bad. Heb daar geen ervaring mee in combi met horloges. Maakte daar bij een oude werkgever welke onderdelen microelectronica mee schoon !

Heel mooi, veel draag plezier.

Op 9 ook niet

:heart_eyes: CS3111 staat onmogelijk hoog op mijn lijstje. Pracht horloge! Heel veel plezier er mee.

En de nieuwe (originele) strap is binnen! Staat een stuk beter vind ik.

12 likes

Een schitterend horloge.
Proficiat met je aanwinst.
Veel draagplezier.

1 like

Prachtig horloge, geniet er van!

1 like

Kijk, dat past veul beter :clap: Gefeliciteerd !

1 like

Prachtig!
Jaloers op je.

1 like

Beste @Cheesert,

Ik zat de afgelopen maanden al wat rond te kijken naar de Tag Heuer Carrera 3111 en zag toevallig je advertentie plus dit bericht langskomen. Ik ben wel geinteresserd en heb daarom een account aangemaakt. Kan jij mij een PB sturen, ik kan dat nog niet namelijk! Hoor het graag!

ERRUG mooi als ik het mag zeggen. Een heerlijke under-the-radar chronograaf. Ingetogen, kwalitatief hoogstaand (met als ik me niet vergis hetzelfde bullet-proof uurwerk als dat van het échte maanhorloge) en gewoon een prachtig model. Geniet ervan!

Mooi! :star_struck: