NA: Isofrane

De kleur bedoel je waarschijnlijk, de band is echt top in de zomer.

1 like

Mijn beste,

Veel draag-plezier met deze solide en vooral comfortabele,
door de zon, zwart geblakerde horlogeband. :sunny:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi Louis :slight_smile: …een oranje 20mm: in het blauwe deel bij @Whyking

1 like

Na een nachtje slapen blijf ik toch bij zwart denk ik.

2 likes

Nice :+1:t2:

1 like

@schmeink Horloge en band bierproef voor a.s. zaterdag!

1 like

Licht off-topic, maar is dat zo’n mooie Precista @louis ? Bevalt 'ie?

@Motormuis Yep, mijn 4e en mooiste ooit. Anders gestraald, bezel mooier. Sommigen zien verschillen op de wijzerplaat maar ik ben van 1963 dus heb daar geen last van. Maar serieus, ik kan me voor dit geld (€325) geen coolere duiker bedenken.

Vet strak (is coole straattaal leerde ik laatst) die Precista’s. Ik overweeg al een tijdje een, maar dan de automatische duiker. Erg goed te betalen en een leuk merk. Ik ga hun site weer eens bekijken, als je mij het typenummer even wil geven? Dankuwel.

PRS 18
Mooie combi!

1 like

Auto gaat je niet lukken de komende jaren…

1 like

Wat is er zo bijzonder aan isofrane bandjes? Vindt ze echt heel gaaf, maar wat is hun uniekheid?

1 like

Als het de actuele PRS 18 is, die kost €280 plus verzending. Da’s flink minder. Of heb jij een andere uitvoering, omdat je zegt:

Ik zie inderdaad dat er alleen een quartz is. Toch wel erg interessant, zeker voor €280!

Isofrane maakt dit soort bandjes al sinds de jaren '70 uit m’n hoofd. Daarnaast zijn ze gemaakt van hoogwaardig rubber. Ze dragen erg comfortabel en omdat de gaten zo dichtbij elkaar zitten kan je het bandje mooi afstellen naar je eigen formaat. Ik heb bij de bandjes van Obris Morgan altijd dat ze of iets te strak zitten of juist te los.

2 likes

Precies! Had ik ook. Wel heb ik altijd “last” van die grote gaten, die laten van die markeringen in mijn tere huidje achter. Ziet er niet uit. Isofrane ruikt wel lekkerder naar vanille dan de OM.

1 like

Obris morgan vind ik persoonlijk verschrikkelijk terwijl ik ze regelmatig voorbij zie komen. Borealis maakt ze ook en die dragen wel prettig en zijn maar 25 euro. Isofrane blijft wel op nummer 1 staan en is elke cent waard. Ze kosten tegenwoordig 144 pond. Vorig jaar was het ongeveer 100 pond. :thinking:

2 likes

Er is maar één uitvioerng verkrijgbaar momenteel, de COSC Q. Ik heb er 24/4 met mijn VISA €325 voor betaald incl. verzending. Het gaat maar over een paar tientjes voor een top-duiker maar toch…

1 like

Op oranje isofrane is ie zo tof!

Je kan ook een Orbis morgen bestellen…

Nee, da’s troep!

2 likes

Het is dus tientjeswerk. Ik heb een reactie over jouw horloge in het topic “HFLE 2018” gezet en wel hier: