NA: IWC Pilot chronograph Le Petit Prince

Al lang kijk ik er naar en vandaag op Heathrow AirPort gebeurde het ineens. Zonder BTW en tegen een mooie lage pond. Jee wat is hij mooi.

46 likes

Ik wil 'm ook!! En Heathrow ben ik een maand geleden nog geweest…, voorbij gelopen denk ik :pensive:

Desalniettemin, proficiat!!

EĂ©n van de toppers van IWC me dunkt. Veel genot en draagplezier toegewenst met dit mooie horloge :boom:

Blijft veel geld maar 3490 pond (4000 euro) is wel heel mooi

Mooi hoor. Staat op de achterkant niet een afbeelding van de prins?
Veel plezier met deze aanwinst!
Gr.Wander

Prachtig! Mooie kleur blauw en een prima all-rounder zo.

De kogel is door de kerk zie ik. Prachtige klok voor een dito prijs. Veel plezier!

Wow! Wat is die wijzerplaat toch mooi! Laatst (met veel gemopper van de verkoper) bij S&C omgehad. Prima prijs zeg. Ik wou dat IWC hem in het formaat van mijn 3717 leverde.

Gefeliciteerd!

Vreemd bij mij beginnen ze altijd pas te mopperen als ik er mee naar buiten probeer te lopen :unamused:

On topic: Ik zag iemand op rikketik een moderne IWC kopen, ik heb mij toen een partij staan verlekkeren bij de kleur van de wijzerplaat.
Wel ander model maar ik kan mij dat bij deze ook helemaal voorstellen, mooie NA :thumbsup:

2 likes

Nice! :+1:

Prachtig deze, gefeliciteerd. Ik was vorige week bij Slaets in Antwerpen en deze sprong er inderdaad echt uit!

Gefeliciteerd met deze prachtige IWC, maar danst de onderkant van Schaffhausen nu echt of is het vertekening van de foto?

Fraai! Enjoy!

Hartelijke groeten van “vader” Antoine!

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze prachtige aanwinst!!
Een gezaghebbend horloge van een befaamd horlogehuis!!
Veel plezier er mee. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Echt heel erg fraai!!! Chapeau!

Nice!

Ik ben zo vriendelijk geweest hem voor jou te laten :slight_smile:

5 likes

Gefeliciteerd!
Foto doet hem geen recht aan, die blauwe wijzerplaat is echt prachtig.

Van harte met deze prachtige klok!

Prima keus :wink:

3 likes