NA: Legendarische Duiker

grapjes hou ik voor dat andere forum. hier ben ik serieus.
maar bedankt voor de uitleg :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Hij is werkelijk prachtig.
Ik dacht dat ik verlost was van het LLD virus, maar ik weet het nu zeker. Deze moet er een keer komen.

1 like

reissue mag je aan elkaar schrijven overigens.

1 like

Jup! Ik houd wel van duikers.

De Oris, LLD en de BBR zijn imo wel verschillend genoeg om naast een Meistersinger Perigraph mijn collectie compleet te maken (voor nu).

3 likes

Dan was deze opmerking jouw eerste niet-serieuze bijdrage aan dit forum :ok_hand:

1 like

Nee, heb al eens een test gedaan op 28 febr.


Geen like, dus zinloos. Ik dacht, ik probeer het nog eens.

1 like

Even ontopic. @Logie geen schrik van die lugtolug? Heb al een paar keer omgehad maar hallo… Ik kan er gewoon niet naast kijken.

Nu wel een like… We tuinden er allemaal in…
Ik houd zelf ook van een cynisch/sarcastisch geintje op zn tijd. Kan het van iemand dus anders ook waarderen!

1 like

Met de originele band valt het meer op… Vandaar dat ik vind dat die dikker mocht zijn. De cognac band die onderweg is, is dikker.

Ik vind de lange lugs overigens niet eens zo heel erg storend.

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Met een beetje pols is dit ook geen probleem en dat heeft niet eens zo veel te maken met de omtrek.
Maar imo meer met de pols breedte.

1 like

Proficiat!

Dat groen staat em idd goed.

1 like

Mooie nieuwe aanwinst. Je noemt hier precies de horloges die ik ook mooi vindt. We hebben dus wel ongeveer dezelfde smaak :thumbsup:

Ik heb in November een topic gestart over de Perigraph vs de LLD. Nu je ze beide hebt vroeg ik me af waar je voorkeur naar uitgaat. En eventueel de vergelijking met de duurdere BBR?

Ik heb nog steeds geen keuze gemaakt, ik vind teveel mooi en ik twijfel ook nog over mijn budget. Speedy(duur) of iets in de prijscategorie van de LLD en Perigraph en wat geld overhouden voor andere belangrijke dingen in het leven zullen we maar zeggen :wink:

Opzich niet erg wan het afstuderen wordt december i.p.v juli :stuck_out_tongue:

Wat…?

4 likes

De voorkeur… Mm lastig… Antwoord is ook afhankelijk van je huidige collectie, kledingstijl etc…

Op dit moment zou ik zeggen de LLD, fantastische bandenswapper die zowel zakelijk (casual chique) als casual te dragen is doordat hij op veel bandjes mooi is. Het horloge geeft je een soort van vintage gevoel als je er op kijkt, ik heb bijvoorbeeld nooit de neiging naar vintage begrepen totdat ik de LLD omhad…

De Meistersinger is ook een heel leuk horloge, een super conversatie stuk. Als geen ander horloge ga je daar opmerkingen/vragen over krijgen. De Perigraph is voor mij echter iets te chique om thuis, casual, te dragen.

Ik kan ze in ieder geval aanraden :wink: Ook samen passen ze goed in een collectie!

De BB… tja dat is weer een ander niveau… Die is nóg mooier… Fantastische afwerking en heerlijke bracelet!

Gewoon allemaal eens passen, heb je wat om over na te denken tot het moment dat je fondsen hebt verworven.

Thanks voor de info.

Ze passen inderdaad heel goed samen in een collectie👍🏻

Ik ga ze gewoon nog vaker passen. Dan kom ik er ooit wel uit.

+1 hier ook de LLD en een BB. En zijn allebei op zich prachtige horloges.

1 like

“dit moment zou ik zeggen de LLD, fantastische bandenswapper die zowel zakelijk (casual chique) als casual te dragen is doordat hij op veel bandjes mooi is. Het horloge geeft je een soort van vintage gevoel als je er op kijkt, ik heb bijvoorbeeld nooit de neiging naar vintage begrepen totdat ik de LLD omhad…”

Kijk ik had dus exact deze reactie! Sinds kort heb ik ook de lld en echt een topper!

1 like

Hier ook een zeer contente eigenaar. :heart_eyes:

1 like