NA: Meistersinger, bevindingen en natuurlijk de foto’s

Van harte met je NA!

:beers:

1 like

Vind dit heel erg meevallen. Door de enkele wijzer kan zo’n Meistersinger wel wat extra’s hebben. Erg mooie aanwinst! Veel plezier ervan.

1 like

Prachtige aanwinst. Geniet ervan. Zelf in bezit van de no.1 . Deze is echter 43 mm en is eigenlijk achteraf gezien wat te groot voor mijn pols. Blijven echter fijne horloges.

1 like

Eén van de mooiste MeisterSingers! :champagne:

1 like

Nu ik met pensioen ben is de precieze tijd minder belangrijk, en is het verschil tussen weekend en andere dagen onduidelijk; maar dat betekent niet dat je niet moet weten welke dag en datum het is.

Zo herkenbaar.
Gefeliciteerd met dit mooie instrument.

1 like

Vergeet je niet te melden in het MeisterSinger Only topic. Wij kunnen wel wat levendigheid gebruiken. :wink:

2 likes

Mooi hè?! Ik heb de blauwe versie op Milanese band, ook echt een aanrader.
Geniet van je aankoop!
Gr Marjanne

1 like

Alweer een flinke tijd geleden had ik deze in zwart. Hij is prachtig! Mooier dan jouw foto’s (kunnen) laten zien. De maat en ook het kastontwerp van de 40mm vind ik het mooiste in de Meistersinger range.

Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee!
Ik zou bij een nieuwe band niet te gek doen. Ik zie regelmatig Meistersingers op het forum met banden die het boeltje een beetje verstieren moet ik zeggen.

2 likes

Mooi hoor, congrats👌🏾

1 like

Oke.
Meistersinger Only is toch best gevuld? Er zijn er nu eenmaal minder dan bepaalde zich exclusief noemende merRken😉

1 like

Dankje. Post een foto! Vind ik inderdaad namelijk een prachtige combinatie voor de juiste pols/persoon. Maar zou mij niet staan. VrGr

Prachtige MS, proficiat! :ok_hand:t4:

Bijna 8 jaar geleden ben ik gezwicht voor het merk en toen is ook de horlogegekte begonnen.

Ik draag mijn Unomatik geregeld en met veel plezier. Het aflezen van de tijd met één wijzer behoeft amper gewenning.

Veel plezier met je prachtige Pangaea!

1 like

Mooie NA! Geniet ervan! :slight_smile: :+1:

1 like

Een einzeiger spreekt jou duidelijk aan.
Geniet van je nieuwe Meistersinger.

1 like

Tof horloge! Veel draagplezier.

1 like

Mooie nieuwe aanwinst. Een van de leukere Meistersingers.
(Kwekkeboom Hengelo?)

1 like

Proficiat met je aanwinst! Zelf wordt/werd ik nerveus van het 1 wijzerprincipe en heb het echt geprobeerd. Gelukkig ben jij duidelijk een fan :+1::+1:

1 like

:rofl:

Een Meistersinger wil ik toch ook nog een keer hebben, lijkt me wel wat.

Mooie NA, geniet er van.

1 like

Mooi hoor. Stijlvol horloge. Veel plezier ervan. De banden van meistersinger zijn ook echt top en zijn onderling mooi om te wisselen.

1 like

Hele gave aanwinst! :star_struck:

Een Meistersinger staat nog hoog op het lijstje

1 like