NA: Mijn eerste Diver

Mooi uurwerk. Van harte :wink:

1 like

Nee.

Top keuze! Van harte :ok_hand:

1 like

Oh? Op die foto’s lijkt hij dat effect te hebben. :see_no_evil: dan zal het gebolde saffierglas zijn.:wink:

Klopt. Fantastisch geslepen saffier. Daarom kwijlt iedereen over de 65. Een klein beetje schuin houden, in het licht, en alles beweegt.

2 likes

Prachtig. Heb het irl nog niet gezien, maar vind mijn plexiglazen horloges ook niet verkeerd. Over algemeen zelfs mooier dan mineraal en saffier. Misschien moet ik in Amsterdam eens die Oris boutique bezoeken.

2 likes

de foto’s van o.a. mozaiek :ok_hand:t4:


@The_President ben je hier al langs geweest?

2 likes

Nog niet. Ik zal mezelf er deze week eens vertonen…:+1:

2 likes

Leuk man! En direct een goeie duiker. :slight_smile:

Dat weet je niet, er staat geen foto van z’n

bij.

1 like

Hey gefeliciteerd met je aanstaande en heb je de NATO band er ook bij?

1 like

Bedankt! :+1: Ja zeker, ik koop graag bij de AD. Nieuw vind ik prettig. Afschrijving houd ik mij niet zo mee bezig…

Zeer goede keuze. Wat een prachtig horloge is de 65 toch. De leren band staat ook zeer goed trouwens.

Geniet ervan.

1 like

Prachtige Oris, goed gekozen! Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd. Schitterend horloge.

1 like

Mooie fotos, maar vooral mooie Oris 65 Movember. Proficiat!

1 like

Van harte gefeliciteerd! Schitterend horloge! Ik zou er wel nog even de stalen band bij scoren aangezien het een Diver is :wink:

1 like

Mooie ring :ring:

Geniet van je Oris :grin: & Veel plezier met duiken/zwemmen :swimming_man:

1 like

Thanks, de ring is idd erg mooi. Ik heb al een paar x gevraagd of ik hem nog even mocht zien. :sweat_smile:

Ik zwem ongeveer 2x per maand en op vakantie elke dag maar nooit met een horloge om. Ik zou niet weten waarom :sweat_smile:

:grin: Super mooi horloge! Hier ben je over een paar jaar waarschijnlijk nog steeds blij mee.

1 like

Thanks, mwa, twijfel nog een beetje over de stalen band. Ik vind hem wat dun en klein. Voorlopig houd ik hem even op leder.

1 like