NA mijn eerste vintage !

Hij kwam al een keer eerder voorbij in het blauwe gedeelte, maar ik bleef maar twijfelen en wellicht hopen op een prijsverlaging.
En toen opeens was hij weg, geruild … zucht en toen baalde ik HEUL erg.
Mooi dan weet je dus dat je het horloge echt graag wilde hebben. Nahja dan maar elders zoeken die prachtige bijna 40 jaar oude Seiko 7546-7000 TYPE II (1978) echter vond ik hem nergens meer … zucht.

Maar toen opeens stond hij afgelopen zondag daar WEER !
En daar liet ik geen gras over groeien, dus zojuist (na WEER een akkefietje met PostNL maar daar zal ik u niet mee vermoeien) om mijn pols.
De standaard band is voor mij te klein maar er zat een extender bij en na montage past hij precies.

Eindelijk mijn eerste vintage horloge met “piemellogo” van Seiko. en dan die prachtige dial !
WOW … ik ben verliefd, en wat is de conditie goed, zeker voor een horloge dat bijna net zo oud is al ikzelf :slight_smile:

Kortom na een kleine reis via wat forum leden heeft deze prachtige vintage een nieuw huis gevonden waar hij niet meer weg hoeft.

Er stonden al aardig wat foto’s in topics hiervoor benoemd, maarja een NA schrijven zonder foto’s dat kan natuurlijk niet :blush: (al krijg ik hem zelf niet zo goed op de foto als mijn voorgangers.)

26 likes

Nice, blij dat je er blij mee bent!

1 like

Een eerste vintage is altijd goed, en deze is mooi! Geniet ervan en pas maar op, ander heb je zo een kistje vol :rofl:.

1 like

Gefeliciteerd :+1::+1:

Tof, mooi om te lezen dat hij zo goed terecht is gekomen :+1: heel veel plezier van deze mooie vintage. Kan na het onderhoud begin dit jaar zo nog 40 jaar mee :slight_smile:

1 like

Mooie horloge! Hou wel van vintage horloges.

Leuke vintage! Gefeliciteerd!

Dank Stefan ! zoals ik al schreef was ik bij jou te laat :slight_smile: maar kreeg ik een mooie herkansing, tof dat je er zo goed voor gezorgd hebt !
Beloof je dat ik er heel zuinig op zal zijn :slight_smile:

3 likes

Leuk horloge Sjaak! :slight_smile:

1 like

Quartz. Altijd +1 !
Supermooie My First Vintage !
Helemaal mooi dat je in het 50-jarig jubileumjaar een vintage quartzhorloge koopt. Zo hoort het !
Veel draagplezier en iets zegt me dat er meer vintages zullen volgen…
Gefeliciteerd met deze NA!

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze geslaagde aanwinst!!
Een frisse verschijning voor een langdurige polstijd!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink: