NA: Na lang wachten is hij er eindelijk! Vintage Seiko chronograph

Top, mooi horloge, geniet er van!

1 like

Leuke :slight_smile: Veel plezier ermee! :slight_smile:

1 like

Mooi ding!!

Hier zie je Al Pacino overigens met eenzelfde horloge in de film Bobby Deerfield:+1:

5 likes

Mooie hoor :smile:
Gefeliciteerd!

1 like

Een hele mooie👍. Geniet er van

1 like

In één woord: schitterend. Alsof het horloge zo uit de winkel komt, die 40 jaar is hem (haar?) niet aan te zien. Zegt toch wel iets over het merk en het design. Veel draag- en kijkplezier er mee.

1 like

Heel fraai en die band is ook top! Veel plezier ermee!

1 like

Top! geniet ervan.

1 like

Mooi, veel draag plezier.

1 like

nice.

1 like

Vandaag een paar leuke foto’s genomen van de Helmet icm een vintage 7009-9000 en de reissue Bullhead :slight_smile:
Ik ben echt helemaal verliefd op de Seiko Helmet geworden :slight_smile: Iedere dag dat ik hem draag vind ik hem mooier :slight_smile:



















5 likes

Wauw wat een KLOK! Van harte gefeliciteerd. Zo een hoop ik ook ooit tegen het lijf te lopen.

1 like

Heel mooie klok en 1976 is een topjaar :laughing:

1 like

Dankje! :slight_smile:
Soms is het echt een kwestie van een hoop geluk… Op de foto’s van de adverteerder was de staat namelijk niet erg goed te zien, hij had goed een hoop krassen en deuken kunnen hebben. Maar ik had geluk :slight_smile: Voor een (in mijn ogen) nette prijs deze beauty kunnen scoren. Deze gaat in ieder geval niet snel meer weg.

1 like

Mooie chrono, goed gedaan niet??

Nog eentje

1 like

Erg gaaf! Leer staat hem ook goed, maar persoonlijk ben ik altijd meer fan van het draagcomfort van een stalen band.
Maar zwart leer met wit stiksel, staat hem schitterend! :heart_eyes:

mooi man! Gefeliciteerd

1 like

Leuke foto’s Nick, blij voor jou dat je een goed exemplaar hebt kunnen scoren. Ik kan het goed geloven dat deze niet zo snel het nest zal verlaten :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Ik vind deze “Darth Vader” Seiko’s ook heel mooi en heb er dan ook twee, ook met witte wijzerplaat, maar niet zo mooi als die van jou…

1 like