Supergaaf horloge !
Goeie (in)ruil ook.
Gefeliciteerd met deze prachtige NA en veel deaagplezier met dit unieke exemplaar !
Gefeliciteerd! Ik ben geen fan van dit model (het hoeft niet altijd een veer in de r…t te zijn, toch?) maar Cartier wordt tegenwoordig qua techniek wel onderschat vind ik.
Als je een automaat als het 1904MC caliber ontwikkelt, ben je het “modemerk” stadium wel ontstegen denk ik zo (is wel wat externe kennis voor aangekocht / gebruikt als ik me goed herinner).
Die bandverstelling/-verwijderings innovatie klinkt ook interessant.
Prachtig! Wat voor uurwerk zit er btw in of heb ik daarover heen gelezen?
Top, veel plezier ermee!!!
Zie het al! Dat is het typenummer!
Hilarisch toch wel. Gefeliciteerd evengoed. Je bent mij er eentje.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik vind hem persoonlijk zelf net iets te robuust eruit zien maar dat neemt niet weg dat het toch een bijzonder horloge is!
Geniet er van!
Dit kanaal had tijdje terug een leuk filmpje waarin hij verschillende uurwerken naast elkaar legt. Van verschillende fabrikanten. Ook de Cartier komt goed uit de hoek.
Prachtige aanwinst!
En wat een mooi systeem voor bandenwissel.
Très bien!
Fraai om dit horloge eens langs te zien komen. Geniet ervan!
Gefeliciteerd
Ik vond vroeger zo’n Santos niet echt wat, maar inmiddels ben ik aardig bijgedraaid. Heel fraai deze. Mooie band ook. Weer eens wat anders. Veel plezier ermee!
Vind het een pracht van een horloge
Mooie klassieker! En die band is gaaf met al die schroefjes
Verrassend,…
Uiteraard wederom gefeliciteerd en veel draagplezier!
Er zit een Cartier inhouse automatisch uurwerk in.
Ha mooi ! Ik lees het nu. Wel jammer… ik vind persoonlijk de YM40 mooier… maar ja het gaat om jou horloge
Leuk dat je daarna kijkt, een erg leuk kanaal. Bill kan wel wat langdradig zijn, maar altijd volledig.
Een van de weinige ‘Youtubers’ die er echt verstand van heeft en zich daadwerkelijk verdiept in de materie.
Congrats, veel draagplezier
Heel mooi