NA: Nieuwe Daytona ... ❤️

Gefeliciteerd met deze knaller. Alhoewel ik hem zeker niet onopvallend zou noemen, het ‘RolexRolexRolex’ straalt er van alle kanten vanaf :slight_smile:
Maar echt chique en sportief tegelijkertijd.

Na al jouw reacties op Rolex afgelopen maand ben ik toch wel benieuwd naar jouw collectie of ben je ons aan het Hendriken?

4 likes

De ringen v/d subdials zijn dus niet egaal zwart voor degene die het willen weten :slight_smile:

13 likes

Meer dan mooi… :ok_hand:

Woordgrapje leuk gevonden, al vind ik homo grappen uit de tijd en veelal flauw. Maar bovenal begrijp ik juist bij dit horloge de associatie niet. Of is alles wat smaakvol is gay?

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! Echt heel gaaf!

Het voegt nog weinig toe in dit topic. Maar bedankt voor het opfleuren van het forum.

Ik kijk er graag naar!

Vind ik reuze meevallen terwijl je inderdaad hele mooie foto’s maakt. Gefeliciteerd! Mooie aankoop en een witte wijzerplaat is wat mij betreft de juiste keuze. Enorm veel plezier ermee!

VRESELIJK…
.
.
.
MOOI!!!

Enne…, niet uitschieten met de schroevendraaier bij het vervangen van een neuspad!!

Grt. Marco

Gefeliciteerd. Prachtige klok.

Prachtig, proficiat!!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

http://www.yayyan.org/wp-content/uploads/2016/04/Rolex-Cellini-Time-Basel-Copy-Watches.jpg
Zoiets? , dit is veel mannelijker dan een Gaytona , getuige de harige arm.
:expressionless:

4 likes

Wel een verdomd mooie klok ook.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

Damn. Prrrachtiggggggggg!

Van harte, prachtige keus, de mooiste met de witte wijzerplaat. Iets minder feestvreugde imho zijn de shiny middenschakels van de band maar wie ben ik, geweldig dat je zo’n fantastische aankoop hebt gedaan! Veel en lang plezier er van!

Gefeliciteerd met deze prachtige klok! Leuk verhaaltje erbij, mooie foto’s!